Jag och Pax...vi är goda vänner...




Idag blir lek med Pax.
Vi skall ta ett par glas vin, snacka en himla massa strunt och kanske spela Tp om fröken minns att ta med det.
Dock är jag en kass förlorare...(och en sämre vinnare) så jag vet egentligen inte om det är en bra idé... Men skoj skall det bli!
Ohyggligt!

Dessutom kommer jag bli tvingad att titta på Melodifestivalen.
Alltså... Om man dricker vin, har besök av en fin vän... Skall man inte ha det Trevligt då?
Med andra ord: Inte behöva utsättas för tortyr alá schlager/värdelös pop och blonda bimbos?

Alltså, jag skall erkänna... Allt är inte Sämst. Caroline Af Ugglas är faktiskt bra!
Men that´s abot it oxå...
Skall försöka leta fram någon lista över vilka som är med idag.. Tydligen "Snygg-Erik" i alla fall..

Oki... Jag vet inte vilka alla är men jag vet att Molly Sandén har en grym röst och att jag gillade Maja på den tiden Fame Factory begav sig.
Dock har jag väl inga större förhoppningar om att något av det här kommer vara speciellt lysande.

Oh well.. Det skall bli mysigt med besök!
Jag har saknat henne.

Vad skall Ni hita på Ikväll?
Melodifestival eller Inte melodifestival är frågan! :)

Kommentarer
Postat av: Pax

Ha! Jag har redan packat ner TP, sådetså! :p

Och melodifestivalen är kult, det är bara att du inte har förstått det än! ;)

Puss darl!

2009-02-21 - 12:13:44
URL: http://www.jennifercorell.wordpress.com
Postat av: Tezz

ååh TP är ju så kul=)



HATAR melodifestivalen.. men jag tror jag ska tvinga min sambo (som avskyr denna musikchanger mer än nån jag känner) att kolla på den med mig =P

Önska mig lycka till ;)

asg



Nyfiken på caroline af ugglas låt..

jag har noll koll som sagt=)

KRAM och ha en hel mysig kväll!!!

2009-02-21 - 12:41:15
URL: http://mamtezz.blogg.se/
Postat av: Jen

TP kan jag jubla över, men melodifestivalen!!??

Urk, urk, urk!

Stackars babyfjanten! :P

2009-02-21 - 13:31:26
URL: http://pansky.blogg.se/
Postat av: queeno

självklart tittar jag på Melodifestivalen :)

kram

2009-02-22 - 00:07:11
URL: http://marieelisabet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0