Vad tänkte jag?



Liten Lessen TokArg Prinsessa!



Ibland undrar jag vad i hela friden jag tänkte när jag anmälde mig till 4 kurser alá heltid med en liten docka på snart 7 månader som börjar få tänder.
Alltså.. hur tänkte jag? Tänkte jag överhuvud taget?

Som igårkväll ... då det det gick väldigt bra både med prov och uppsats kändes det ok.
Idag när liten gallskrek tills nio och inget var bra och jag satt med jordens stress över mitt psykologiprov om två hundra teorier och metoder och konstiga ord och f*n och hans moster känner jag att: NEJ! Jag vill inte mer!
Jag Hinner verkligen inte!

Så jag frågar mig än en gång: Vad tänkte jag??

Och jag kommer fram till det samma som varje sådan här kväll:
"Just ja, jag börjar bli gammal, tiden springer ifrån mig, Sannisen vill inte ha en outbildad mamma, jag vill skapa en trygghet, en framtid..."

Och plötsligt får man nya krafter.


....And If I just get through this day....

Kommentarer
Postat av: queen

söta!

kämpa på...du klarar det.

I believe in you



kram

2009-02-07 - 23:40:13
URL: http://marieelisabet.blogg.se/
Postat av: Joanna

Ja, en stor blå flaska med nå hål i botten är det jag köpt. Tusen delar har den där flaskan också. Men vi tänkte ge det ett försök. Och åka vagn blir Anton jättelugn av. Han älskar att åka vagn. Och jag hade gärna gått på promenad massor, men min huvudvärk tillåter inte det nu. Ska ringa vårdcentralen på måndag. Tror det är bihåleinflammation. Hemskt är det iaf.



*kramar från oss till er*

<3

2009-02-08 - 01:12:39
URL: http://lyckligprick.blogg.se/
Postat av: Stefan

Det är ju tur att alla tycker olika, men jag kommer aldrig att kunna förstå henne. Visst har hon ganska bra texter till låtarna, men hon borde nog låta nån annan sjunga dom. ;-)

2009-02-08 - 08:38:27
URL: http://jalonen.blogg.se/
Postat av: Cecilia

Åh, tack vännen! Vi får se hur det går, har teoriprovet imorgon och sen uppkörningen den 17:e. Läskigt!



Vad är det för kurser du pluggar, förutom psykologi?

Kram!

2009-02-08 - 18:44:04
URL: http://brothersonahotelbed.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0