Lasse Brandeby...




Idag kommer Lasse Brandeby till min skola. Min stora specialskola med ungefär 3 elever.
Min klasskamrat skall intervjuva honom är det väl tänkt och det innebär ju att vi andra oxå får chans att prata och ställa frågor till honom.
Dock skall jag vara ärlig och erkänna att jag faktiskt inte känner till människan så bra. Mer än att han gör Kurt Olsson ungefär.
Nåväl ... det kommer bli en rolig upplevelse!

I övrigt har man sovit sådär och att behöva gå upp kändes som döden. Hej mensvärken från Helvetet.
Gah. Försvinner inte sånt när man blir gammal? Och eftersom jag anser mig vara ganska gammal nu så borde den försvinna! Om inte annat... finns det någon som har några bra tips???
Te, dusch och promenader är redan välbeprövade moment!
Idiotiskt att man en gång i månaden skall behöva bli febrig, illamående, ha ont i halva kroppen ända ner till knäna bara för något så simpelt som lite blödarsjuka. Töntigt!

Familjerätten
gick för övrigt bra igår. Det var sista besöket och nu är det bara att vänta på att alla papper skall bli klara. Men det lär ta ca två månader till.
Well, nu kan man i alla fall snart börja få underhåll. Skönt! Eller ja, handläggningstid på ca 8 veckor tydligen..

Nej, nu blir det frukost! Lugna magen! Läsa historia. Skola som sagt .. och jag ligger efter som vanligt.
Jag Hatar Historia! -morr-


Vad skall Ni hitta på idag?



Kommentarer
Postat av: Tezz

Låter som du får en intressant skoldag ial=)



skönt att familjerätten går frammåt nu så du kan få ditt så väl behövande underhåll!!!



Kramar Tezz

2009-01-28 - 12:47:34
URL: http://mamtezz.blogg.se/
Postat av: Cecilia

Åh tack fina du för kommentaren, jag blir alltid lika glad när jag ser att du har kommenterat så fint :)

2009-01-28 - 17:09:03
URL: http://brothersonahotelbed.blogg.se/
Postat av: Anonym

P-sprutor tar bort både blod och smärta...

2009-01-28 - 19:36:05
Postat av: Stefan

Hej hej.

Va skönt att det gick bra i F.R. Det måste vara tokjobbigt att måsta ta sig igen om det där.

I dag har det varit en aning hektiskt med trafikolycka och allt. Men annars är det bara bra här.

Hur står det till med er då? Förutom värken?

2009-01-28 - 21:50:20
URL: http://jalonen.blogg.se/
Postat av: Jen

Ohh det var ju lite häftigt! :D

Hur var han i verkliga livet?

2009-01-29 - 08:55:18
URL: http://pansky.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0