Trevlig helg på er!




Dags för semester.
En tripp till Strömstad över helgen blir det. Lite riktig mat, avkoppling och skogspromenader.
Det låter som en nyttig plan.
På lördag är det lek med VackerC. Inte alls fel!

Jag ser dock inte fram emot 3 timmar tåg med litenälsk. Inte alls. Men man får väl offra sig helt enkelt.
Mormor saknar sitt barnbarn.
Och förresten... barnvagn, bilbarnstol, övrig packning, mig själv. Hur fan får man med allt?

Psyk gick ok igår. Hon var väl inte överimponerad kanske. Men det hade jag o andra sidan inte väntat mig heller.
Nu blir det back on drugs efter att ha totalvägrat i över två år.
Men jag gav med mig nu. Så får vi se om det kanske kan bli någon ändring.


Vad har ni för helgplaner?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0