Planera?



(men robbin, du är ju gay!)


Så var det, det där med att planera igen då... Inför stundande helgen.

Imorgon blir det besök på soc.vid 10.00 för att träffa en ny handläggare. Eller kan det vara ett mellanled?
Informationen är rörig och jag vet inte riktigt om dom vet vilka som gör vad..
Sedan blir det hem för att slänga i liten mat, re-loada och bege sig in till stan och sjukhuset där vi skall hälsa på Pax.
Får se hur länge hon orkar med oss då hon är nyopererad!

Kvällen blir lugn. Jag tänker mig: Så skall det låta, plugg och ev. en folköl om jag har förtjänat det?

Lördagen blir .. (Ja, tjatapa) Liseberg med sötaste Emma. (och 300 pers till...pip)
Kanske träffar vi rent av M och dotra och tar följe med dom hem?!
Plugg även denna kväll...

Söndag blir det en sväng till havet om jag får välja. Picnic och lite diverse.
Även här får vi se vad M och dotra gör.

Kanske kommer karln hit på kvällen. Det visar sig. Det berors lite på hur mycket plugg jag har kvar bland annat så inga planer är gjorda.

Saker med Karln känns ... på många sätt bättre. Outtalda men bättre.
Jag har bestämt mig för att slänga förhoppningarna på hyllan och leva i nuet. Njuta av det som finns.
Det räcker så. For now.
Allt till sin tid helt enkelt.

Vad är Era helgplaner?




Nu skall jag förövrigt gosa ner mig i kudden som doftar av honom och försöka ignorera att jag egentligen borde sitta uppe hela natten och plugga.

Nighty.

Kommentarer
Postat av: Jen

Mju! Töntunge! Jag vill oxå till Liseberg!!!

-Avis-

För att sen inte tala på havet...-mutter-

Gaah!

Nåväl, jag tar en tripp till stugan nu...

hela 5 dagar har jag ledigt!

Jag njuter redan! (trots den tidiga morgonen)

:D

2009-05-29 - 06:32:31
URL: http://pansky.blogg.se/
Postat av: Apa

Jipppppiiiieeee jag visste att jag kunde....

Nu du blir det leka av...

2009-05-29 - 12:16:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0