Nighty night peoples!


Så sitter man här igen.. Nybadad, med raggsockar och knullrufs. Om man nu får skriva så?!
Skönt som tusan var det  i alla fall. Avkopplande och varmt!

Det blev precis som jag trodde idag ... Inte så värst produktivt.
Vi fick i alla fall bakat bröd och tagit en promenad i regnet. Det är skönt att komma ut oavsett tycker väl jag. I alla fall när man väl kommer ut. Fylla lungorna med lite frisk luft!

Dock så tar vädret lite knäcken på orken och jag som hade stora planer om att kolla på Bridget Jones ikväll erkänner mig besegrad och tar med mig min bok och går och lägger mig istället trots att klockan knappt har passerat 22.
Ibland får man faktiskt lov att göra så... trots att jag oftast gnäller på att dygnet har för få timmar!


Middagen idag blev förresten Bakad Potatis med Smör och Ost. Nyttigt! Erkänn!? Men fy, fasen vad gott!

Godnatt På Er.. imorgon är det äntligen måndag igen! Hurra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0