A little bit of luxury!






Hade stora planer på ett långt blogginlägg ikväll men inspirationen dog och det lockade så hemskt mycket mer med annat.
Som ett: Varmt bad, tända stearinljus och Tystnad.

Jag kör på det idag istället.. Det är så sällan jag kommer mig för.
Kanske finner jag lite kraft att sätta mig och pyssla efter det oxå... eller så hamnar jag rätt i säng.
Varit sådär skumt trött sista dagarna... Idag somnade jag till och med framför datorn på dagen.
Dock misstänkte jag att det skulle ske så jag hade ställt larmet så jag kom iväg till dagis.

Appropå Dagis är det Spökfest imorgon!!
Mitt lilla troll skall vara spöke helt enkelt.. eller nå´t...

Fick reda på det igår eftermiddag så planeringen har ju inte varit den bästa. Men något gammalt lakan skall jag nog kunna hitta i alla fall...
I´ll bring the camera!

Förresten har hon gått runt Hela dagen och sjungit Lilla Snigel.. Det är så sött att jag nästan dör och hjärtat formligen brister av kärlek!
Ungen är helt klart fantastisk!

Dessutom fick hon massa beröm idag när jag hämtade henne. (igen) om hur snäll och gosig hon är både mot de andra barnen och fröknarna. Dom säger hon är idel solsken och söt som socker.. men med en vilja av stål. Haha. Men även det tycker dom är positivt med tanke på att hon faktiskt är såpass mycket mindre än de andra barnen.. Hon behöver ha lite skinn på näsan! :)

Så ja, jag tar åt mig Lite av äran...för att hon är en glad och trygg unge! Men mest är det nog som sagt för att hon faktiskt är så J*vla Bra i sig själv!

Nu är badet klart så jag skyndar mig i...


Vad pysslar NI med på Halloween förresten?





Kommentarer
Postat av: Jen

Spökfest!? What!? Detta fick jag inte höra någon historia om idag. -mutter-

Hoppas hon hade det skoj iaf. :D



Halloween, jag älskar Halloween!

Men även detta kan bero på endast det faktum att jag hatar kyrkan.

Alla helgons dag firades ursprungligen i maj,

men påven ändrade detta till lördagen den sista veckan i oktober eller första lördagen i november, just för att han inte godkänt halloween firandet som pågår då.

Kyrkan tyckte att det skulle avskaffas...

att det är något syndigt. -mutter, morr, fräs-

Och just pga detta så öppnar jag upp mina armar och tar hjärtligt emot denna fasansfulla högtid, som egentligen hadlar om just vilsna själars guide hem och skördefest.

Pumpamiddag och halloweenfest blir det för min del. :)

Puss puss

2009-10-29 - 23:06:27
URL: http://pansky.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0