2 -barnsmamma?!




En lördag är äntligen över och jag ser med glädje fram imot måndagen som jag hoppas kommer snart nu.
Dagen har varit ytterst oproduktiv och det kan väl kanske förklaras av att måendet inte är på topp och jag är glad att jag ens orkade klä på mig och ta mig ut.

Vissa dagar är värre än andra och allt det där... (men fy f*n så trött jag är på det nu)

Det blev en promenad till sjön där vi pratade med fåglar, lekte jaga och tog lite kort. Några hundar träffade vi oxå på som Sanna självklart var tvungen att prata med.
Och fine.. Prata du min ängel, men måste det innebära att Jag måste prata med alla Mindre intelligenta ägare? -suck-
Sålänge hon är glad så är ju förvisso det såklart det viktigaste!





Appropå ingenting så ligger det en liten prinsessa i min säng och sover just nu.
Inte Min prinsessa utan ett stycke N på 4 år. Söta ungen! Hon har kommit med några riktiga guldkorn under kvällen.. Det är ett mirakel vart barnen får allt ifrån!

Tidigare på kvällen satt vi och lekte alla tre och N började förmodligen tänka på något och ser väldigt fundersam ut fram tills hon utbrister:
-"Innan min mormor dog hade hon JätteLånga ben!" Haha. Jag hade liite svårt att hålla mig just då!
-"Nu hal hon inte det längle" - My god, så söt. Varför det var så det kunde hon dock inte svara på! : )

Vi har kollat på pippi, vi har ritat, ätit en massa godis och busat i soffan och jag kände onekligen ett sug i bäbistarmen och tänkte att .. mmmm... vad mysigt det vore med två. Dom har så mycket utbyte av varrandra..
Även fast Ja, jag veet...Det är inte ideelt!

And Hey... fick limmat in en hel del i fotoalbumet med! Det ni! Ett projekt med stort P kan man helt enkelt kalla det

Nåja.. Alla är i säng och snart även jag. Jag misstänker att det kommer bli en tidig morgon imorgon!

Godnatt på Er!



 

...Prinsessan N i pysselmode...





Kommentarer
Postat av: ina-bina

Jag kan vara kottens storasyster, adoptera mig! :D

2009-09-27 - 01:03:26
URL: http://inabina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0