Hondjuret vill gå i Ide!




Två dagar utan knappt någon sömn alls börjar sätta sina spår nu.
Jag gör saker per automatik och det mesta gör jag halvfärdigt.
Jag gör saker för att jag måste och inte överhuvudtaget för att jag vill.

Det jag vill är nämligen att gå i Ide. Åtminstone en vecka eller så.
Dock kommer ju då ångesten smygandes som viskar:
"Du hinner inte sova, du hinner inte sova.. Livet springer ikapp dig och du missar så hemskt mycket."

Det är kanske lika bra att man inte har det problemet då? För någon vila blir det rakt inte. Inte ikväll i alla fall.

Ikväll har jag nämligen bestämt att Halljäveln skall slipas klart en gång för alla. Det är faktiskt inte alls mycket kvar! Och så skall det maskeras lite.. Där ungar och katter har rivit av.

Jag vill måla Halljäveln. Och jag vill göra det nu. Helst för en månad sedan!
Länge leve lathet och orkeslöshet.

Hej, jag heter Elin och jag är ganska hopplös!


Jag är faktiskt inte så bitter som jag låter. Jag är bara skadat trött. Självklart är det självförvållat.

Eller. ehm. Nästan. Ohwell. Petitesser!

Jag skall kolla upp ett recept på makaronipudding. Jagär sugen!

Ha det finast i solen mina vänner!

//DenDärTokTröttaHonan

Kommentarer
Postat av: Laura, mamma till Kasper

sv: Ah okej. Tyvärr så har inte jag alla kvällar lediga eftersom jag även har en kvällskurs. Men man kommer nog in i alla rutiner snart igen.



Hoppas du får lite sömn snart och att hallen blir klar :)

2010-01-13 - 16:02:11
URL: http://laurasnya.blogg.se/
Postat av: Martina

Men kära hjärtanes då, du kan ju inte måla hall istället för att sova! Jag skall lära dig att prioritera jag.

Sömn-Mat-Regelbunden avföring

Sen kan du måla din jävla hall:)

2010-01-13 - 17:18:16
URL: http://queenofparanoia.blogg.se/
Postat av: Tezz

och jag att du är lika trött som mig.. ;) idag har vi köpt golv,tapeter, beställt kök och vit(svart-)varor och lite till.. så nu går det frammåt ial...ta hand om dig!!! glöm inte sova...puss

2010-01-13 - 19:03:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0