Jag? En Milf?





"Vad ska jag säga Elin.. man kan ju bara bli avis och galet glad på samma gång HAHAHA min MILF!"
//MamTezz reaktion när hon fick min Lilla Lista!


Jag vet inte vad folk får för sig. Men vissa människor som tex. Tezz verkar tro att jag har något litet Harem som jag gottar mig med.
Jag kan ärligt säga att det har jag Inte... Även fast det vore sjukt lyxigt!

Jag och Tezz satt på msn häromdagen och jag skulle berätta om någon karl och jag märkte att Tezz var förvirrad.
Hon frågar lite försiktigt:

Tezz: Men vem av dom är det dåå?

Jag: Men det är ju han. xxx.

Tezz: Jaha. Han. Är det ok om jag kallar honom för Piskan? Det är så svårt att hålla reda på alla!

Jag kan inte göra annat än att skratta.
Det är så spontant och klockrent att man bara går och fnissar!

Dessutom bad hon mig att skriva en liten lista på vem som är vem. Så det har jag roat mig med ikväll.
En lista med namn, smeknamn och syfte. Samt bilder!
Jag är flitig när det väl gäller helt enkelt.

Men nu skall jag lägga mig. Alldeles ensam och invänta dagis, arbetsintervju och förhoppningsvis kaffe med en av pojkarna från mitt Harem! Yay!

Hoppas Ni får en fin måndag mina vänner!

Hur ser Eran kommande vecka ut?

//Den dära Milfen som inte vill vara en Milf för att det låter så Satans jävla gammalt och jag ÄR inte gammal. Inte alls! *intalar intalar,intalar*

Kommentarer
Postat av: Tezz

HAHAHA men vafan en milf är ju alltid en milf oavsett om hon är 16 eller 46 :P Milf är ingen ålder..skrattar

Tack för dagens mest underhållande -listan- och att du tilllomed bjöd på ngr finfina bilder ;)



PUSS och lycka till med arbetsintervjun!!! :D

2010-01-10 - 23:54:22
Postat av: ina-bina

Jag kommenterar mer sällan fastän jag läser. I alla fall det mesta, men just nu är jag inne i en period då jag tycker att alla bloggar är ointressanta.



Du är en av de som är duktiga på att kommentera och säger saker du inte ens måste säga. Jag tycker om dig för det, du är så himla snäll hela tiden! :D



Jag mejlar över lösenordet! (Såklart)

2010-01-11 - 00:57:57
URL: http://inabina.blogg.se/
Postat av: Martina

Du har ju ett harem;) Du kan väl maila den där listan till mig med för jag har fan ingen koll:)

2010-01-11 - 09:54:34
URL: http://queenofparanoia.blogg.se/
Postat av: Jen

Jag säger detsamma som Martina: Listan tack!

För vem sjutton har koll på ditt harem? ;)

Men milf kan jag inte hålla med om.

En milf är gammal, det är inte du, så enkelt är det!

:P

2010-01-12 - 11:54:17
URL: http://pansky.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0