Not tonight my dear...

Det är jävligt intelligent att alltid tänka: Jag skall bara...
Det slutar med att man sitter med 150 sidor att läsa på typ .. några timmar.
Att det sedan handlar om sedimentera bergarter, ekologi och en mängd annan skit behöver vi kanske inte tänka på? Jag är deprimerad. Det där  ↑ gör mig deprimerad. 


Jag återkommer imorgon kväll. Om inte ögonen förblött och jag kastat mig i panik från balkongen.


Har jag nämnt att jag bor på åttonde våningen? 


Nej, tacka vet jag en kopp sprit och trevligt sällskap. Det här suger! 

Godnatt På Er! 

//DenDärMedJävligtDåligFramförhållning!

Kommentarer
Postat av: Pax

Å naturkunskapen som var så kul! Jag älskade den kursen!

2010-01-19 - 07:21:43
URL: http://tigermommy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0