Bota min trötthet?!


image41



When I see myself in the mirror:

Jag inser lite olika saker när jag ser den här bilden. Den är förövrigt tagen på förmiddagen idag på jobbet efter att gått upp kvart i fyra på morgonen. Så begär inte för mycket, jag har aldrig varit speciellt fotogenisk!

1;
Jag ser en kvinna/flicka som ser mer ut som 17 än 25. Och jag vet faktiskt inte riktigt om det är bra eller dåligt!
(Eftersom jag måste visa leg överallt och inte äger något)

2;
Jag ser ögon. Trötta ögon med påsar under. Ögon som vittnar om för många nätter utan riktig sömn. Ögon som förtvivlat försöker hålla sig vakna.. både när dom vill och inte.
Jag önskar jag kunde sova som normala människor.

3;
Jag ser ett hår som desperat behöver färgas! Det är inte speciellt snyggt med varken utväxt, halvgrått eller slitet hår!

4;
Jag ser en bakgrund jag inte är speciellt förtjust i. Jobbet!

5;

Jag ser ett halsband. Ett halsband som för mig kanske inte speciellt står för just det torshammaren symboliserar utan för evig vänskap, kärlek och tillit. Tack ...-...




Otroligt skönt att vara hemma från jobbet igen. Det är massa sol, och det är varmt ute! Herr Greger springer ut och in och jag har börjat småstäda trots att jag egentligen funderar på att sova en liten kvart.. fast det har jag ju förstås gjort så jag borde kanske inte?!

Och dessutom får jag fruktansvärt ont i kroppen av att sova på soffan numera. Det känns lite som att fogar och allt låser sig. Det är jobbigt!
Men hey, på lördag är litenskrutt 27 veckor gammal..
...klockan tickar, klockan tickar...

Undrar lite över det där med kaffe.. varför blir vissa pigga och andra inte? Jag blir det rakt inte.. Och inte får jag svårt att sova av det heller.. Ok, jag kan erkänna att jag blir kissenödig.. men hey, skall det vara allt?
Jag vill vara pigg! Jag vill ju verkligen städa.. på riktigt. Jag bara lixom orkar inte! *suck*
Tips för att bota kronisk trötthet tas tacksamt emot!!

Hittade just en gammal godinglåt .. eller två faktiskt..
¤ Sting - Fields of gold
¤ Rod Stewart - Waltzing Mathilda

Kom o ljuva nostalgi
...

Ta hand om Er söta!

//Den där Trötter.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0