Bu fucking huuuu!


Bara så ni vet så kommer mitt internet försvinna hemma från och med idag.
Abonemanget står inte på mig .. och ja, han behöver ha det tillbaka.
Otroligt sorgligt då hela mitt sociala liv i princip kommer försvinna .. meen.. vad kan jag göra .. inte ett skit. *suck*
Ja, jag är lite bitter och lessen.. Och det kommer bli förbannat tråkigt.. och tomt.

Men well, det är hans.. så jag kan väl inte gnälla och borde vara tacksam att jag fått ha det sålänge som jag fått..
Tack A.

Så ja, kommer kolla in på veckodagarna men så himla mycket mer än så lär det inte bli.. Såvida jag inte våldgästar någon med internet.

Ta hand om er sötnosar..

Vi hörs snart igen.

//E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0