Thank you Lord. (... eller rättare sagt: c)

image62



Nu är äntligen internet tillbaka. Har världens underbaraste C som ställde upp och hjälpte mig.
Så nu är man tillbaka i livet igen. Jag är så tacksam!

Vet inte hur mycket jag orkar uppdatera om sista tiden. Det har mest varit känslostormar och rasvarning.
Som ikväll.
Men jag skall träffa J och de andra. Det gör mig glad. Kommer dock finnas en person med som jag helst hade sluppit att träffa .. men vi får se hur det går. Ignorera och ev. rymma in worst case scenario.

Hade en underbar kväll med Bäb igår förövrigt. Först en hemskt massa tjejsnack, fnitter och mys för att avsluta i stan med dundermiddag och taxi hem.
Tack älsk, du är underbar!

Dags att göra sig iordning.. sms.signalen stressar mig...
Ha en fin Valborg.

//E

Kommentarer
Postat av: http://TUMADRE.blogg.se

tack för kommentaren!

2008-05-01 - 22:23:01
URL: http://TUMADRE.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0