In the middle of ...chaos.




De senaste dagarna har varit kantade av kaos. Jag tänker inte gå närmare in på vad men det har resulterat i att vi har sovit borta ett par dagar helt enkelt.
Nu är vi åter hemma men min hjärna är fylld av tusen tankar, snor och feber.
Magkatarren gör sig påminnd som attans och det verkligen suger och bränner i hela magen.. Jävla stress.
Med andra ord känner jag mig inte direkt fit for fight just nu.
Dessutom piper jag när jag andas och jag misstänker att detta påverkar Liten skrutt som oxå vaknar.

Hon somnade inte förräns lite innan tolv inatt... och vi var ute och gick hur länge som helst igår kväll. Hon hade så ont i magen min lilla .. Hon tryckte och tryckte och ingenting kom. Dessutom misstänker jag att dom där tänderna spökar lite oxå eftersom hon dregglar extremt, är gnälligare, bajsar mängder och tuggar på allt.. inklusive sin mamma helst om hon får. Knogar is the shit! ♥
Och på trots att hon somnade sjukt sent inatt så vaknade hon kvart över sex igen.. Så nu har hon fått mat och torr blöja och jag har fått hängt tvätt och kollat lite bloggar.
Jag hoppas hon sover några timmar till nu.. Min stackars lilla ängel.. Det är inte lätt att vara liten och inte kunna säga vad man vill och hur man mår!

Idag blir det en extremt lugn hemmadag. Som längst skall vi ner till Angered och träffa Maria en liten sväng och få vårat nybakade bröd och handla lite kvällsmat till skrutt.
Annars så tänkte jag vi skulle dricka massa te, bada, ligga i sängen och gosa och kanske baka lite..

Förresten.. julkakor.. Kokostoppar, maränger och vad det nu mer var jag tänkte på.. Hur skall man förvara dom så dom håller sig? Man kan väl inte frysa dom?! Eller hur gör man?

Nej.. jag skall lägga mig igen... Se om man känner sig lite friskare när man vaknar nästa gång!

Ta hand om Er sötaste bloggläsare!

//HondendärKaosflickan.

Kommentarer
Postat av: lina

maränger ska iaf ligga i burk som är lufttät :P

2008-12-06 - 19:46:47
URL: http://linanicos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0