Juldagen...

Juldagen är förbi..
Hade en fantastisk kväll med VackerC, änglapojkar från förr och en hiskligt massa öl.. och jäger. Vad nu det skulle vara bra för?! Men som sagt.. fantastiskt skoj!!
Kanske kommer det bilder.. minns dock inte om vi tog några.. Måste nog kolla mobilen..Om jag vågar.
Nu bär det av mot Gbg. Snart skall det börjas drickas vin igen. Denna gången med lilla Robbin. Nice!
Det kommer bli en heldag! Jag är sjukt pepp!

Statusuppdatering i övrigt:

Liten är hemma hos mormor, lyssnar på opera och försöker lära sig krypa. Hon är grymt duktig min lilla tjej!!
Mormor är tokfaschinerad och överlycklig över att jag är borta. Hon kommer komma ner med liten och alla mina julklappar imorgon..Yay!
Kan det bli bättre?

Alltså.. jag är sjukt glad idag. Det har varit den bästa kvällen på länge!

Tack VackerC..
Du är vackerhet i en trasig värld.
Du gör mig hel.
Jag älskar dig så mycket!

Kommentarer
Postat av: Jen

Vad mysigt älskade!

Hoppas även denna dagen blev bra.

Love!

2008-12-28 - 16:02:55
URL: http://pansky.blogg.se/
Postat av: C

Älskar dig Vackerflickan min!! <3<3

pussa på

2008-12-30 - 00:48:15
URL: http://vinterskugge.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0