Man tager vad man haver!




När man är singelmamma.. eller ja, mamma överhuvudtaget kan jag tänka mig så har man inte sådär värst mycket pengar.
Faktiskt inga alls om jag skall vara ärlig..
Och att köpa julgardiner då känns inte som någon: Måste Ha prioritering.. Så då tager man vad haver och gör det bästa av situationen..

Slänger in lite bilder på köket så får ni kolla in mitt pyntande.. :)
(Och ja, det är ju som sagt lite hipp som happ med tanke på resurserna)

   <--  klicka för större bild.

Nu är i alla fall tvätten fixad och upphängd, skruttmat klar, diskmaskin igång och jag är nyduschad.
Så nu skall jag och illamåendet sova lite. Det har varit en lång dag!

För övrigt skrattade Lillälsk massa, högt och länge idag.
Hon är helt enkelt bäst!!

Och dessutom badade vi badkar tillsammans idag för första gången! Mysigaste ever skuller jag tro! Och hon älskade det! Hon är nog en liten badängel precis som mor sin!
Alldeles salig såg hon ut där vi plaskade.. Det skall absolut bli en ny kvällsrutin.. Nog för att diskhon funkar jättebra och det kommer den få göra ett tag till i stressade/kräk/extrema bajs fall.. Men annars blir det badkar.
Vackraste ungen min!

Natt natt.

Kommentarer
Postat av: emily

ååh så fint ni har fått det!!



Idag mår jag bättre. Tror jag. Har precis vaknat och ska ta mig samman för att jobba :)



Hoppas ni får en mys dag!!

2008-12-01 - 09:57:06
URL: http://emslo.blogg.se/
Postat av: Josefin

Så det blev ett bad trots allt :-) lycka att hon tyckte det var skoj :-) när hon blir lite större kan ni leka med varsinn badanka :-)

2008-12-01 - 12:34:08
URL: http://skalbaggeskal.blogg.se/
Postat av: Tezz

Mysigt och juligt hemma hos dig och bebisarna=)

Jättefint!!! KRAM Tezz

2008-12-02 - 23:51:46
URL: http://mamtezz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0