Mumari!




Tack fina snälla Mumari för bloggdesignen! Den är hur snygg som helst och jag är jättenöjd!
Vad tycker Ni andra?





Förövrigt är min dotter ett mindre monster idag. Inget passar fröken och det har varit gnäll sedan vi gick upp imorse.
Misstänker tänder men kan nog helt enkelt vara en dålig oxå.

Den ena tanden har iaf kommit upp genom tandköttet nu och den är sylvass.. och huuur söt som helst!
Sjukt stolt är jag.. :)



Dessutom är jag skitirriterad för att det aldrig funkar att lägga upp bilder! Skitblogg!

Kommentarer
Postat av: Mange

Hejsan! Det är en mycket fin design du vunnit! MuMari är duktig!



Hepp



//Mange - www.lucifer.se

2008-12-15 - 16:10:41
URL: http://www.lucifer.se
Postat av: mumari

Vad glad jag blir att du är nöjd! :o) Annars får du hojta till ;o)

Du förresten...psst...min adress är mumari.se



Kram

2008-12-15 - 17:30:54
URL: http://mumari.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0