Mitt i julstress och annat...



Det har inte funnits ro eller ork till uppdatering av bloggen de senaste dagarna.
Dagarna har varit fyllda av barnledighet, en hel massa festligheter.. och som fan för att jag faktiskt haft så sjukt jävla roligt så kom den onda halsen och febern på posten. *suck*
Mamma säger det går influensa.. Jag tippar på att det kan ha med faktum att jag inte äger någon jacka och det är minusgrader ute. Blöh.
Nåväl.. man blir väl frisk snart hoppas jag!

Bilden är förövrigt från julaftonskvällen.. Mamma och ett litet underbart julpyre! :) ♥

Har fått sjukt mycket fina julklappar oxå förresten.. Den ena skriver jag på nu. Och JA, det är en dator.. ^^
Jag är så lyckligt lottad så det finns inte!
Nu behöver jag inte oroa mig för att Juha kommer och tar hem sin dator och min skolgång faller i bitar.
Tack älskade familj.. om ni anar vad det här betydde!!

På allt det andra kommer det nog ett par kort imorgon...
Det var en supermysig jul.. Den bästa pålänge!
Och fina bror med son var ju där oxå.. för första gången ever : )

Imorgon är det spädbarnsgrupp och fika med Z som gäller. Mys!
Nu blir det att hänga tvätt och sova!
Min hjärna är fylld med bomull tror jag!

Avslutar med lite julkort ;)
(klicka på korten för att se dom i full version)

              

♣ Bror och hans Son Dennis.
♣ Egomamma och litenfin i julklappsöppnandet.
♣ Älsklingsbror och liten glad sak-
♣ Vackra Lillkusinen och Sannisen kom på besök på juldagen.


Kommentarer
Postat av: Petra

Ser ut som du oxå hade en mysig jul !! Å så fick du ju en dator med..fuskis!! Hoppas allt är bra med dig?

kram

2008-12-29 - 14:19:09
URL: http://glamouricious.blogg.se/
Postat av: C

Vad fina bilder. Den på din mamma och Sanna e ju riktigt, riktigt fin!

pussa

2008-12-30 - 00:51:45
URL: http://vinterskugge.blogg.se/
Postat av: Ika

Så fina bilder!



Tack dear, gott nytt år på dig med.

Ska inte göra nåt speciellt, bara sitta här hemma som vilken annan dag somhelst! PUSS!

2008-12-31 - 02:33:05
URL: http://ikafatale.blogg.se/
Postat av: Lina

naaw vilka fina bilder vännen! Hoppas ni fick en riktigt god jul och en underbar start på det nya året!



bamsekram

2009-01-02 - 16:03:21
URL: http://ninninusens.blogg.se/
Postat av: Lina

naaw vilka fina bilder vännen! Hoppas ni fick en riktigt god jul och en underbar start på det nya året!



bamsekram

2009-01-02 - 16:03:25
URL: http://ninninusens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0