5 dagar tills lycka?!



3 dagar gammal bild.. och ja, den växer ständigt..
Förhoppningsvis bara 5 dagar kvar nu. Jag är lite trött på det här...
Och speciellt eftersom jag dom sista dagarna svullnat så hemskt att jag inte ens får på mig skorna ...*suck*

 <-- I vanliga fall strlk 38 men nu är det väl över 40 .. blöh!


Annars har dagen varit fin.. En slapp morgon med frukost, kattgos och dator..
Sedan ringde J och T och ville bada och jag var inte sen om att tacka ja. På vägen stannade vi på glasscafé och jag fick världens största glass. Hej laktosintollerans.. Det lär bli en fiiin natt :p Men onekligen fruktansvärt gott och lilla Edla .. vovven fick oxå dela min glass med mig :)
Badet låg liite längre bort än vad vi trott så fram och tillbaka blev det ungefär 10000 km.. Slå mig! Aldrig, aldrig mer!
Badet var skönt men ångesten för att behöva ta sig tillbaka var inte alls rolig :s
Ok.. så långt var det kanske inte... Men ett par km var det nog och det var alldeles för långt och varmt för en höggravid Elin!

Kvällen avslutades med film och mat hos pojkarna... Smördegsinbakad fläskfilé, friterade potatisspiraler och grönpepparsås.
Jag blir såå bortskämd! Haha!

Nu blir det dock strax sängen.. Helt slut.. Och det kommer ju en dag imorgon med!

Avslutar med lite bilder från mitt och Sofies badande igår..

Sweet dreams på Er!


   

Kommentarer
Postat av: Michis

Härligt med badande, även om det låg en bit ifrån!

Sitter och äter frukost och blir hungrig när jag läser om maten också. Orättvist! ;)

Tur att det håller på att åtgärdas... hugger tag i en nektarin

2008-07-06 - 10:19:10
URL: http://michis.blogg.se/
Postat av: Linda m. 4 barn

he he..ja det är ingen liten mage..säker på att det inte är två därinne?

;-)

2008-07-06 - 11:34:26
URL: http://tolovisa.blogg.se/
Postat av: Malin

Hahaha VACKRA VACKRA KVINNA! Jag vill bara pussa på den där nakna bäbismagen.

2008-07-06 - 13:32:16
URL: http://askerlund.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0