En regntung söndag i Juli...



Lina klagar på Litens musiksmak (och mamma och VackerC med för den delen)
Men jag tycker den är fantastisk!! Igår började hon tokgråta till Afzelius.. men när nästa låt kom... som var Hathor.. så log hon blev tyst och somnade ..(se bild) Hon är såå inteligent och vacker min unge! Hoho!



Ok ok jag är fortfarande tjock med bäbismage som hänger likt ett hängbuksvins.
Men alla kg jag gick upp under grav är nu borta! (typ 14 .. mkt vatten dom sista dock)
Men nu: Puts poff borta!
Startvikt nådd.

Nu är det bara att kämpa med att få bort resten av överflödsfettet!

TACK NENNY!!!
...för de underbart  vackra, vackra blommorna!! Jag har väl aldrig fått så fina blommor!! Du är så söt! Både jag och mamma grät en skvätt!
Och boken om att bli en bra mamma.. Haha... Jag lovar att använda den flitigt tillsammans med receptet på scones;)
Du tänker ju på allt!
Skynda Er hit igen så vi får kramas lite!

Något säger mig att lilla skrutt kommer bli extremt bortskämd..! :p
(Eller ja, redan har börjat bli onekligen)
Men det är klart.. allt det bästa till min lilla skrutt ;) (och hon har fått så mycket fiiint)
Och jag fick till och med pengar av M för att köpa mig något.. hon tyckte jag hade förtjänat det. Haha. Gull!
Spännande att köpa ngt nu när man kan få det över magen igen!

Det regnar här .. och det är skönt..
Det är sådär lagom sommargrått och vackert som det bara blir på sommaren och som de flesta vet är jag ingen sol människa så det här passar mig utmärkt.. spec. eftersom jag ändå inte får bada :s


Sanna mår förövrigt bra och vi går runt häri Strömstad i våran dimma och kokar mjölk..(nej, jag ammar inte), sover lite, gosar massa och bara är.
Jag vet inte riktigt när jag åker hem men det visar sig.
Att bo här utan körkort är ganska tungt och man blir ganska låst.

Sliter med en konstant huvudvärk som jag oftast får efter tre liter vodka och jag undrar om det kan vara det där blodvärdet som spökar fortfarande?
Töntigt isf!
Och dessutom vill jag läka nu!! Jag känner mig sämst som inte ens pallar vara ute och promenera med Sanna utan får låta henne gå med mormor.. (även fast världens stoltaste mormor så gärna gör det) :s

Nu skall jag koka lite mer mjölk, säga adjö till besöket och kanske hinna läsa en sida eller två innan skrutt vaknar ..


Jag saknar Er.
Bara så ni vet!

Kommentarer
Postat av: Michis

Vad skönt det lät att du redan var av med graviditetskilona, det inger hopp för mig! :D

2008-07-20 - 17:20:42
URL: http://michis.blogg.se/
Postat av: Lina

åååh GRATTIS GRATTIS GRAAATTIS!!! Har ju helt missat ert lilla mirakel - fram tills nu!



Underbart söt och jag är såå avis! Vill också kunna snusa på min bebis i magen .. NU! :)



Hoppas ni mår bra och att allt fungerar fint! massa kramar till dig o sessan

2008-07-20 - 20:02:57
URL: http://ninninusens.blogg.se/
Postat av: Lina

Oj, glömde ju helt svara på din komentar.. Ja, det ÄR verkligen underbart! Längtar så tills vi flyttar! Och det är i Blekinge vi bor, lilla Karlskrona.. Storstan är inget för oss :P



kram!

2008-07-20 - 20:04:03
URL: http://ninninusens.blogg.se/
Postat av: Jen

Varsågod du vackra! Det var det minsta vi kunde ge... Fler presenter får komma när vi ses. Hoppas, hoppas det blir snart. Saknar dig så det gör ont i hjärtat. Love Ps. Kvinnan i mitt liv hälsar tillbaka :P Ds.

2008-07-21 - 07:11:38
URL: http://pansky.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0