Give me coffein plz!




Morgonen är snart över och det känns som att man varit vaken en evighet.. Även fast det bara är sedan halv 7.
Men det är klart.. man är fortfarande inte van vid att gå upp vid den tiden och det skall hända massa saker..
Byta blöjor, mata, koka mjölk.. försöka hinna gå på toa utan att lilla argbäbis blir ännu argare..*ler*
Det är en omställning..Dock en mysig sådan!
Och matstunderna skulle jag inte vilja byta bort mot allt i världen.. smånynnande till musik eller radio.. lite nyheter och bäbisgos.. Det är kärlek det!

Håller hårt i kaffekoppen och försöker bli pigg.. Förstår inte det där med folk som säger att kaffe gör dom så pigga.. Att dom inte kan somna på kvällarna.. Jag har då aldrig problem med det.. varken att bli pigg eller otrött.
Blir ni pigga av kaffe??

Brorbesöket var helt underbart! Han stannade hela dagen och var världens stoltaste morbror. Han tyckte Sanna var den vackraste bäbisen.. även fast han inte alls var partisk sade han : ) Och det skall faktiskt tilläggas att han har två egna barn. Fick iaf pratat om både det ena och det andra.. och jag har bestämt att jag skall försöka bli duktigare på att hålla kontakten.. Det funkar inte med att ses vartannat år bara för att det "sker" ngt.. Det är så synd...
Han är den vackraste, finaste brodern och han förstår så bra..
Lägger in en bild på vackringarna...




Förörvrigt börjar jag längta hem nu... Och jag tror jag kommer stanna hemma ett litet tag efter Bvc besöket på måndag..
Andas lite, träffa lite folk.. Jag behöver det ..Och Herr Greger med. Få lite rutiner!

Anyone för lek??

Kommentarer
Postat av: Cikoria

hej igen.

jag har kommit hem från en cykeltur i motvind :) har skrivit om den och visar bilder jag tagit.



lovar att höra av mig så snart jag kan..



jag kan nästan känna bebisgoset i min själ, tack för det :)



kram

2008-07-26 - 13:32:20
URL: http://blogg.aftonbladet.se/14814/
Postat av: Jen

Weii! Du lever, me welly happy! -nickar glatt-

Är det så att du kan tänkas äta av det,

så måste det se himla gott ut.

Jag menar...det är ju en massa grönsaker!

Men nej, det är inte jag som är nyttig,

det mesta är Rob´s fasansfulla ideér.

Jag har bara hakat på :)



Åhh, hem snart! Då kanske man kan få träffa er så småningom.

Semestertider nu igen!!!

Sov gott darl, puss

2008-07-26 - 23:34:34
URL: http://pansky.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0