Handyman

Ja, jag håller på att fixa min desig.. men det går inte så bra och jag är så trött så just nu ger jag upp och går och lägger mig istället.
Håll ut!

Tack till ÄnglaTezz för fina headern dock!


Nu har jag byggt lillskrutts spjälsäng. Alldeles själv dessutom.
Det hade kanske varit skönt med ett par extra händer för helt lätt var det kanske inte men.. Det funkade och nu står den stadigt och stabilt och bara väntar!

Vad i hela friden skall jag med en karl till egentligen.. Elin Kan själv!!

Annars är jag fruktansvärt tråkig.
Jag sover, läser, pysslar och städar.. Kroppen är full av vatten och skorna går inte på utan våld.
Nu tänker jag inte gå ut ur lght innan han behagar komma!
Vilket då borde bli snart eftersom jag typ inte har mat hemma. Hm.

Handla åt mig?! ^^

Dröm sött vännerna!

Någon som har roliga planer för veckan?

Jag lever mitt liv genom Er ^^

Kommentarer
Postat av: Michis

Uhm. Jag har inte några planer för veckan, men det står en sockerkaka med hallon och gräddas i ugnen just nu och en bekant med en enmånadsbebis kommer hit och ska äta av den sen? :)

2008-07-08 - 12:05:14
URL: http://michis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0