Puss!



Malin
om 5 dagar tills lycka?!:

"Hahaha VACKRA VACKRA KVINNA! Jag vill bara pussa på den där nakna bäbismagen."



När man har dagar som denna.. Då man inte får på sig skorna, är svullen, tjock och småskabbig,  vet att man inte kommer orka ta sig till affären än mindre orka socialicera sig med folk eller göra ngt annat vettigt..
Och har det dom där hemska samvetskvalen för att man inte orkar något ..Ja Då, är det kommentarer som denna som räddar dagen!

Tack Goding, you made my day!




Som tidigare nämnt har jag inte fått gjort ngt alls idag.
Druckit kaffe och varm saft, ätit frukost och "sovit frukost" i nästintill två timmar.. Hur det nu gick till. Känner mig helt borta nu efter den maratonsömnen.
Man tycker man borde vara piggare nu men jag känner då rakt ingen skillnad och tror nog att jag skall lägga mig i soffan och fortsätta läsa "Berlinerpopplene"

Ta hand om Er..
Och tack återigen för alla fina varma, snälla, roliga kommentarer jag får.. Dom betyder mer än ni anar!



Kommentarer
Postat av: Lina

Jadu, jag vet inte riktigt - ännu :) Ska höra mig lite för och sen inhandla det som behövs för att trycka tyget.. :) Antingen gör jag en schablon eller målar jag med pensel efter ett mönster :)



hoppas du haft en bra helg!

2008-07-06 - 19:15:22
URL: http://ninninusens.blogg.se/
Postat av: Ninninusens

hihi jaaa, så sant så.. Väntar med spänning jag mee.. Har du känt att nåt är på G ännu då ? nyfiken



kram o stort lycka till - när det väl är dax :D

2008-07-07 - 14:31:45
URL: http://ninninusens.blogg.se/
Postat av: Erika

Oj oj oj! Jag finner det sjukt intressant. Gud vilken stor och fin mage du har! Jag hade en liten än men ville ha en stor. Har du Bf den 10:e? Några känningar än? Jag ska spara denna som favoriter och läsa mer sen nu har jag bråttom.

Åh! Så sjukt spännande att jag blir alldeles exalterad och skriver jättesnabbt på datorn.



LYCKA TILL säger jag bara! Nu kommer jag kika in här som en galning.



Ha en UNDERBAR dag! :D

2008-07-07 - 16:32:36
URL: http://theerika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0