Ready, steady, GO!




Jag kom på just nu hur stressad jag egentligen är.. Eller kanske mera borde vara.
Jag måste bygga ihop spjälsängen.
Anyone? Please? :O

4 dagar kvar nu bara!

Jag tror ju förvisso att skrutt kommer stanna ett par veckor till men det är klart.. Man vet ju aldrig..!!
Mvc besöket idag gick bra.. Hon kollade om jag var mogen för en igångsättning vilket jag inte riktigt var..Men hon sade iaf att hon fick klappat honom på huvudet. Haha. Hur nu det än lät. Jag vet inte riktigt om jag ville veta faktiskt!
Ett par dagar till sade hon.. Så ja, det är väl bara att hålla tummarna..
Hjärtljuden var jättefina och låg på 146 som vanligt!
Dock när jag kom hem märkte jag att den där "proppen" försvunnit så ngt har hon väl gjort.. Jag vet inte om jag skall bli nojjig eller inte..
Det blev lite att: Nu KAN det ju faktiskt ske närsom.. och då måste jag kanske bygga spjälsäng, skura golven, packa bb-väska och vad det nu mer är.. -pust-

Men först skall jag nog sova en liten kvart.. Det var inte alls skoj att bege sig ut redan halv åtta imorse.. Det var länge sedan sist och längre skall det bli!

Ta hand om Er!

Kommentarer
Postat av: Michis

s Jo, det är nog dags att plocka ihop spjälsängen i alla fall... Vår står ju färdig, men det är för att jag är otålig. "Ville bara se" ifall den fick plats... ;)

2008-07-07 - 18:57:37
URL: http://michis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0