Trollmor...



När trollmor har lagt sina elva små troll....

    

Mammas små guldklimpar.. Finaste jag vet!


Håller på att värma mjölk till Sanna och väntar på att hon skall vakna till.. Idag är stora dagen. Vi skall våga oss in till stan och träffa LitenLina. Skoj!
Men Hej, jag gillar inte att åka komunalt även utan barnvagn! Gah!
Men det är klart.. det är väl bara att lära sig.. annars kommer jag aldrig kunna ta mig ngnstans alls! *suck* Men att jag tycker om det vore synd att säga!

Passa på att hoppa in på 7ans och lämna Jespers bok oxå.. Haft den alldeles för länge nu.. Men det är klart.. är man inte hemma så är man inte!
Den är iaf väldigt bra och jag rekomenderar den igen:
"När änglar dör - Andreas Roman" Läs den!

Och Sanna sov som en ängel hela natten! Första natten hon gör det sedan vi kom från BB. Huur underbart som helst och jag känner mig som en ny människa!

Dags att utmana stan!
Ha en fin dag vännerna!

Kommentarer
Postat av: Erika

Nu är frågestunden slut och jag har besvarat din och alla andras frågor, bara kika in och läs. Om du inte hittar just din fråga på första sidan så tryck på Frågor&Svar under Kategorier.



Ha det bra!

2008-07-30 - 16:25:41
URL: http://theerika.blogg.se/
Postat av: hanna

va fräsch du ser ut på kortet gumman:D

2008-07-30 - 18:28:18
Postat av: Erika

Haha, jag kan testa pendla efter dina nycklar om du vill. Har aldrig gjort det dock men det ska fungera.



Vilka fina bilder! Ni alla är superfina! Och gud vad fint hår du har. Ge mig!

2008-07-31 - 00:32:21
URL: http://theerika.blogg.se/
Postat av: Marielle

Grattis på namnsdagen! :-)

2008-07-31 - 01:55:44
URL: http://marielletorgersson.blogg.se/
Postat av: Lina

Javisst! Jag tror det kommer bli toppen - när det väl är klart pustostånk :P



"Synd" att det är varmt som ett aphus idag.. jag som hade hoppats på en massa moln svettas hihi



Hoppas du får en underbar dag!



kram //L



ledsen för det sena svaret skäms men som sagt.. har haft fullt upp..

2008-07-31 - 09:42:13
URL: http://ninninusens.blogg.se/
Postat av: Cikoria

hej. jag känner mig så rutten eftersom du inte fick det täcke du ville ha. jag håller på att göra ett speciellt till din dotter... hoppas du vill ha det, jag har redan applicerat in hennes namn i närheten av ängeln... inte färdigt än, du får vänta ett par veckor...

kram till du och lilla söta underverket

2008-08-03 - 14:34:38
URL: http://blogg.aftonbladet.se/14814/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0