Man vet man är gravid när:



<-- Jag och lilla My blev separerade vid födseln!
Samma humör, temperament och frisyr ^^
Vecka 38.
(37+0)



Man vet att man är gravid när man går upp minst två-tre ggr per natt för att kissa, när man vaknar med kramper i vaderna, när man inte kan vända sig i sängen för att magen både är ivägen och gör ont, när man inte kan böja sig och plocka ur tvätten ur tvättmaskinen utan att må illa för att det är för bökigt, när man inte klarar att lyfta fötterna ur soffan för att man är helt handikappad av foglossning...

Och trots allt detta och mycket, mycket mer så kan man inte annat än att vara världens lyckligaste över det lilla miraklet som ligger där inne och bara gör sig redo att möta världen.
Det är verkligen Helt fantastiskt.. Och jag har faktiskt insett att jag är lyckligt lottad som får vara med om det här!

I wouldn´t change it for the world!

Herr Greger och Skrutt.. Ni betyder mest i världen!
Mamma älskar er till döden.

Kommentarer
Postat av: Michis

Jag kan bara hålla med... :D

2008-06-23 - 13:17:34
URL: http://michis.blogg.se/
Postat av: Jenny

Jag måste gå kissa 2 ggr per natt, jag har ständigt kramper i benen, min mage är iofs inte ivägen men den gör ont som attan lite titt som tätt, jag kan inte böja mig för då knakar det till oxå fastnar ryggen i det böjda läget och jag klarar varken att lyfta fötter eller arsle ur soffan...när jag väl hamnat där. Menas då detta att jag är gravid!? I hope not! Snarare att jag är en 50 årig tant som fastnat i en 25 årings kropp....

2008-06-23 - 20:43:15
URL: http://pansky.blogg.se/
Postat av: Lotta

ha ha ha stackare!! Jag minns hur det var...

2008-06-24 - 21:33:55
URL: http://undressed.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0