Ullared!

              


Jag har shoppat!
Det här inte allt.. men en del av det.. Mest saker till skrutt men även lite städprylar.
Till mig själv blev det så mycket spännande som: En bh, två par trosor, tre böcker á 150, och två pk strumpor :)
Till skrutt blev det desto mer: Byxor, sparkdräkt, bodys, febertermomenternapp, nappflaskot, madrasser till säng och vagga, skötbädd, sängkläder till vagn, kuddar, mössor, tofflor..
Och som sagt.. lite städprylar som jag inte orkar rabbla upp.
Men billigt och bra var det och jag fick en hemskt massa saker för pengarna! :)

Dock vette fasen om jag kan rekomendera Ullared när man är höggravid och tung! Det är stort, det är mycket saker och allt tar tid! :) Oavsätt hur skoj det än må vara så blir man gött sliten i rygg och fogar!
Och sedan att man har mensvärken från helvete gör ju inte saken bättre. Är lite så att man väntar på att den skall komma vilken sekund som helst fast man vet att den inte gör det .. inte än på flera mnd iaf! Hoppas jag!
När kommer mensen egentligen tillbaka? Hm.. Jaja, desto längre borta desto bättre!

Det var i vilket fall som helst en trevlig dag och nu börjar man känna sig nästan färdigförberedd! Skönt!

Annars så går dagarna i sakta mak.. Sovrummet är färdigmöblerat och skurat och väntar på att barnsängen skall skruvas ihop.. Men paranoid som jag är så väntar jag lite till : )

Vill så gärna hitta på något idag. Men kan inte komma på vad. Får ju lixom inte vara för ansträngande heller gärna.. Och parkmys har jag gett upp nu. Kroppen pallar inte riktigt att sitta på backen i flera timmar.. *suck*
Tråkigt men sant..
Men hoppas kanske ngn vill fika eller så .. Dock är det lördag.. och fotboll (?!) så de flesta skall tydligen bli fulla och jag känner egentligen inte för att vara i ett sådant sällskap nu.. Jag är för trött! Även fast det säkert vore skoj en liten stund!

Nåväl.. Det visar sig!

26 dagar kvar ...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0