Get to know Me...




GENERAL:
-Real Name: Elin-Carina Christin G.S
-Nickname:  Bäb, Hjärtat, AlkisElin, JellyBelly, Plonk, Liten, Hemul unt so on...
-Birthdate: 4 februari -83 
-Birthplace:  Oslo/Norway
-Age:  25
-Writing hand: Vänster. 
-Sign:  Vattuman.
-Lucky Number: 7.
-Shoe Size:  37-39 (berors på svullenhet och hur breda skorna är "över" .. )
-Single or taken:  Hjärtat är upptaget av någon som inte längre finns.

PHYSICAL STATS:
-Skin:  Ljust, lite ärrigt, lite brun och alldeles lagom stort.
-Hair: Långt, slitet färgat kråkbo.
-Eyes:  2 st blåa.
-Height: 1,64
-Weight:  Jonuvaresåhäratte ...
-Strenght:  Jag lyfter möbler som en karl?
-Flexibility:  Ibland om humöret känns rätt.
-Tattoo(s):  Inte ännu, men snart hoppas jag!
-Piercings:  Läpp, tunga, näsa, öron. Ge mig fler! Pronto!
-Best Physical Feature: Eh alltså .. nu förstår jag inte riktigt! :O
-Scars:  Lite här och lite där. Dom är mina med minnen allihop.

MENTAL STATS:
-Intelligence:  Ibland så kommer det ett ljusglimt!
-Creativity:  Broderar, pysslar, skriver <3
-Improvisational Skills:  Jag är en jävel på teater!
-Openness: För mycket och för lite . Det berors på umgänge.
-Fears: Oh so many. Folk, spårvagnar, spindlar, telefoner, kräldjur, saker som är kletigt, som smakar tjockt .. I could go on and on...

MUSIC:
-Favorite Music: Tid och humör. Svängig trallpunk, gammal hårdrock, sliskiga ballader och norska barnlåtar.
-Favorite Band: Misfits i mitt hjärta. Och Winnerbäck, Thåström, The Lyckliga kompisarna, Magnus Uggla, Hathor och Jahn Teigen.
-Favorite Instrument:  Jag är sucker för gitarr. (Hey, I´ll even marry you!)
-Do you play an instrument?:  Jag är en jävel på blockflöjt!
-How Many CD's Do You Own?: För få. Jag är en pirat. Jag önskar jag var rik dock.

TELEVISION:
-Favorite TV Show: Gilmore Girls, Greys anatomy, Cityakuten, Celebrity rehab with dr drew, unga mödrar... atm.
-Favorite Movie: Grease, Dirty Dancing, Bröderna Lejonhjärta och många fler men jag är senil.
-Favorite Movie/Show Quote: Pheeeb!
-Favorite Actor: just nu:  Persbrandt forever! <3
-Favorite Actress:  Julia Roberts.
-Favorite Director: Eh.. alltså.. Hur skall jag veta? Jag somnar ju alltid innan filmen är klar och man får veta?!

HABITS:
-Thing(s) you do because your addicted: Läser, skriver, dricker för mycket kaffe, gosar katt, gnäller, älskar.
-Thing(s) you do because it's cool:  Allt jag gör är coolt!
-Thing(s) you do because you want to: Gnäller, läser, dricker kaffe, gosar katt, hänger med vänner, pysslar, älskar.
-Thing(s) you do even though you don't want to:  Växer upp, lagar mat, städar, gnäller, älskar.

FRIENDSHIP:
-Best Friend: Några få bor i hjärtat på olika vis och i olika rum!
-Number Of People You Trust With Your Life:  Se ovan.

FOOD:
-Favorite Food: Fondüe, norska fiskbullar m. vit sås och kokt potatis, fläskfilé, ris och bea. (hey, I´m predictable!)
-Favorite Drink: Screwdriver. (I´m easy to please?)
-Favorite snack:  Norska paprikachips! Maarud!
-Favorite Dessert: Äter helst inte desert.
-Favorite Resturaunt: Husmanskost is the shit. Bjud mig på hemlagat!
-Do You Like Sushi?:  Död, dallrig fisk. Jag förstår inte poängen!
-Least Favorite Food:  Nyponsoppa är döden!
-Least Favorite Drink:  Ligthdrycker?
-Do You Cook?:  Jag har inget annat val! (vill du flytta in?)

FAVORITES:
-Color:  Olika färger till olika saker.
-Part Of Body:  Magen där lilla miraklet bor. Otherwise... Ögon.
-Animal: Allt som inte krälar,kryper, slingrar, flyger.
-Country:  Thailand är det vackraste! <3
-Shop:  Jag är pank! Tradera is the shit!
-Place: På en klippa vid havet. Silence. 
-Holiday: Thailand... och språkresan till Malta som var fantastisk. 3 veckor av lycka, tonårsångest, olycklig kärlek, sprit och intriger. I Miss those days!

SLEEP:
-How Many Pillows:  Atm 2 men helst 3.
-Bedtime: Somnar vid 2-3 och upp 6-7. (Hejdå sömn)
-Nude och pj´s: Helst med endast raggsockar. Sexigt sörru!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0