Älskade Nenny.

image71



Här för ett tag sedan skrev jag ett inlägg när jag hade fasanfull huvudvärk. Kopierar in en del av det så ni förstår.

"Knocka mig, söv mig eller kasta mig från balkongen.

Eller lättast:

Skjut mig!"


Fick sedan en komentar på detta av min underbara Darlinka i Karlstad:
 

"Ärligt talat är det nog lättast att kasta dig från balkongen, med tanke på att man inte äger ett skjutvapen. Hrm!
Å andra sidan så finns det inget av detta jag skulle vilja göra med någon jag älskar...så nu hade du tur ;) Puss"


Min fråga är: Vad skall man med ovänner när man har vänner som henne?!
Hahaha!
Tack älskade för att du alltid är så söt, förstående och omtänksam!
Du anar inte vad det värmer!
-Love-


(och ja, jag snodde bilden från hennes blogg helt utan dåligt samvete.. Shoot me!)

Passa förresten på att kolla in hennes blogg då den leder till både skratt och eftertanke och ett och annat gapflabb över konstiga värmlänningar och mystiska incidenter! :)

www.pansky.blogg.se


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0