I am not alone!

image63



Vart hade man varit utan sina vänner?
Jag tackar min lyckliga stjärna för dom varje kväll.

Gårdagen blev inte alls som jag hade tänkt men onekligen bra och trevlig med massa prat ungefär halva natten tills jag somnade i en stol och vaknade stel som ett kassaskåp ett par timmar senare.. trött och kissenödig.
Hej ljuva graviditet :)
På morgonen åkte vi till xxx, spelade guitar hero, pratade strunt på balkongen och promenerade i regnet innan det var dags för mig och J att åka hem vid åtta nu ikväll.. Dock var för sig ...!!
(Förresten är det hemskt roligt att se vuxna pojkar spela guitar hero och bli som tolv igen.. det gör mig varm) ^^

Väl på tåget fick jag ett meddelande från den andra J som undrade ang. mina planer för morgondagen var och att han idag skulle titta på film och äta godis med sin son.. Jag tyckte det lät som en skön fredagsidé så jag tyckte att han kunde göra samma sak imorgon fast med mig. Han skulle höra av sig imorgon.
Så vi får väl se.. mig eller studion.. eller möjligtvis krogen. Man vet aldrig. Han är faktiskt bara en kille.. En ganska söt sådan dock.

Det kommer nog en närmare uppdatering imorgon. Nu är klockan snart 01,00 och jag var trött redan klockan nio. Men då var jag både hungrig, sugen på att läsa bok och prata på msn samt titta på film så det blev så istället.
Men nu banne mig ropar sängen.. !!

Det har varit en fin dag med vacker grå vårvädershimmel, varmt regn och söta vänner.
Ge mig fler sådana dagar!


//E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0