Some pictures...




Sådär såg man ut i söndags .. Det är vecka 34 nu. *pust* Det är "lite" tungt, lite varmt men attans mysigt!!
Han lever verkligen rövare därinne min lilla.. ibland undrar jag om han har fest med fler inbjudna.. Rena diskodansen är det iaf där!! :)

Folk tittar onekligen mer och mer på magen nu när man är ute och går.. Häromdagen frågade en invandrarman.. (som brukar le åt mig på bussen) om han skulle hjälpa till att bära mina påsar upp för backen.
Jag med mina fördomar fick faktiskt en liten tankeställare om att Alla kanske inte riktigt är likadana! (bara nästan)
Jag tackade iofs nej men blev glad och gick hem med ett leende!

Fick dessutom handlat lite till liten igår.. Kudde, nagelsax, döskallestrumpor och nappar ;)
Allt som är färdigt känns skönt och imorgon blir det till att ta hem vagnen!! Yay!!
Allt börjar onekligen kännas än mer verkligt nu!!

Men nu kastade sig illamåendet över mig och jag skall sova!
Uppdaterar ang. Ul och läkare imorgon!

Dröm sött mina vänner och tack för alla underbara kommentarer som värmer ända in i hjärteroten!!
Speciellt till en alldeles ny läsare som kommenterade gårdagens inlägg!!! Du anar inte hur glad jag blev!
Tack!!

Kommentarer
Postat av: Tezz

Guud va längesedan jag läste din blogg -fy på mig- tiden har bara inte räckt till åt allt...men nu kikade jag in och fick se massa fina kort, vilken underbar mage du har!!!!Lycka till på ul!!! KRAM Tezz

2008-05-29 - 07:59:50
URL: http://3ez.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0