Sötaste Bilden!



När jag vaknade imorse blinkade det på msn från Tezz... "titta i min blogg".. Och ngt mer jag inte riktigt förstog.. Så in i hennes blogg klampade jag ju självklart direkt och där hittade jag sötaste bilden ever!!
Tack älskade gulle dig! <3 Jag blev så glad!! :)
Här sitter hon och pillar med mina bilder och tar sig tid.. Jag som knappt fattar hur man öppnar paint. Haha.
Den kvinnan! ;)
Måste dessutom lägga upp de andra med bara så ni får se...
(och om ni undrar över frisyren på de två nedanstående korten får jag skylla på nyvakenhet och frånvaro av borste)

        

Jag har utan tvekan de finaste vännerna, vackraste katten och ljuvligaste bäbisen i magen.

Jag är lyckligt lottad!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0