Kaffe med mjölk älskling?




Ni som känner mig vet hur jag är med kaffe.
Jag är beroende av kaffe, jag behöver kaffe och jag blir arg utan kaffe.
Jag anser att man inte är hel, frisk och normal om man inte dricker kaffe...
(jaja, ni förstår vart jag vill komma.. Jag Älskar Kaffe!)

Men är detta något jag borde överföra till knyttet redan vid 4 mnd ålder? Nog för att jag tror hon hade gillat det men... Hon är ju trots allt sin mors dotter!

Saken är iaf den att jag har vattenkokare och kaffebryggare bredvid varrandra...
Trött som jag är så tänkte jag göra iordning en flaska innan jag går och lägger mig så man slipper det inatt.. Sagt och gjort.. skedar upp pulver i flaska.. väntar på att vattnet skall bli lagom.. och börjar hälla...tills jag inser vilken färg "mjölken" får..
Svart, brun, klumpig.

Eh...Kaffe med mjölk Älskling.. Vore det en bra grej kanske?

Inte Ok!

Det är dags för dusch och säng känner jag..
Jag försökte verkligen plugga en liten stund men märkte att jag nickade till ett par ggr med boken i handen så jag förmodar att jag oavsätt inte lär mig så mycket.

Förresten har jag packat in tre julklappar till knyttet idag... Och grannen i huset mitt emot har satt upp både stjärna och adventsljusstake i fönstrena. Det är tydligen inte bara jag som längtar efter jul!
Jag och liten sjöng faktiskt Gläns över Sjö och Strand idag. Hon gillade den. Jag med.

Ge mig advent nu tack.

Vad tycker Ni om julen?? Hur firar ni?

Kommentarer
Postat av: Lina

såå söt hon är vännen..



Allt bra med er? *kramar

2008-11-06 - 13:34:25
URL: http://ninninusens.blogg.se/
Postat av: Tezz

hahaha.. men det är ju så lätt gjort att ta fel...=)

Hon är såå söt lilla sessan Din!

Hår börjar hon få på lilla vackra huvudet oxå:D

Tack allt är bra med oss.. hur är det med er??

KRAM

2008-11-06 - 19:55:33
URL: http://mamtezz.blogg.se/
Postat av: Jen

Ha ha! Charmigaste bilden någonsin! :D



Jo tack, Nenny längtar till julen.

Det är nästan så att jag snart sätter upp mina stjärnor. -stampar otåligt-

Vi firar troligtvis hos min mor detta året.

Hon har fått för sig att hon är nära döden den tanten...??

Så vi tar vårt pick och pack (vovvarna) dit. :)

Ska du hem till Std?

Kramar på älskade

2008-11-06 - 22:11:08
URL: http://pansky.blogg.se/
Postat av: Lotta

I detta trista november är det enda man längtar till att att ta fram stakarna(hehe)o julpyntet =)

2008-11-07 - 00:19:28
URL: http://lisenj.blogg.se/
Postat av: cecilia

ÄLSKAR JULEN!!!!

Har längtat efter snö o levande ljus o advent i månader nu....snaaaaart ska jag julpynta...om jag hade fått bestämma hade ja julpyntat för längesen hihi

2008-11-07 - 17:27:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0