Stressmorgon




Microvärmt kaffe, mensvärk och en magkatarr som ropar hej.
Lillälsk sover lite och jag skall passa på att tokplugga innan skolan kl 13. Som varje torsdag.
Hejdå framförhållning?

Hur tänkte jag när jag sökte typ 4 kurser nästa termin? *suck* Jaja.. Sålänge det är roligare kurser så skall det nog gå bra.. Och vissa av dom Vill jag verkligen läsa. Så som Socialt Behandlingsarbete och Psykologi B.
Hoppas, hoppas jag kommer in bara.

I måndags blev förresten lilla hjärtat 4 mnd.. Tiden springer så fort, så fort...

Och snart är den där helgen här igen.. !

Vad pysslar ni med idag?

Kommentarer
Postat av: Josefin

men nu kommer ju jag i helgen, är inte det ens liiiiite kul? ^^,

2008-11-13 - 17:06:08
URL: http://skalbaggeskal.blogg.se/
Postat av: Agge

Hej Gumman!!

Haha jo här går det undan!!

Det är ok nu faktiskt, äter mina tabletter och försöker få i mig så mycket "bra" mat jag kan. hahaha.

Jag är lycklig helt klart och i slutet av månaden flyttar ajg till Uppsala, ja och pappan såklart, för han bor ju där :)

Bosco funakr fantastiskt med barn. Han blir lika till sig i brallan när han ser en barnvagn som han blir när han ser en annan hund så det ska nog gå bra :P han är 2 år gammal och lika lydig som vilken annan tonåring som helst, det vill säga jätteduktig sålänge öronen och hörseln är "påslagen" och det inte finns alltför mycket annat skoj omkring som distraherar :P ahhaha

Kul att höra av dig, allt bra med er?? Pöss

2008-11-14 - 18:40:21
URL: http://aggrot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0