Så kom den igen...Listan.

VEM
Vem är i rummet med dig? Herr Greger - Sanna Sover.
Vem fick du sms av senast? Maria - Like every morning ;)
Vem tänker du på nu? Sofie och våran promenad vi skall försöka få till i det fina vädret!
Vem pratade du senast i telefon med? Kräk aka Eéa inatt.. Mitt lilla überkeffo. ♥
Vems hus var du senast i? Jocke och Thomas på middag för ett par veckor sedan.
Vem sa du senast "jag älskar dig" till? Sanna - My everyday alltime Love!
Vem önskar du att du var med nu? VackerCarro. Med vin och kärlek.
Vem är din favoritsläkting? Älskade bror.
Vem i din skola går dig mest på nerverna? Pluggar på distans/komvux - jag har inte klasskamrater.

VAR
Var går du i skolan? Ingången - Min gamla praktik - och på distans.
Var är din telefon? Mellan axeln och örat. Pratar med Sofie.
Var är din mamma? Förmodligen hemma och äter frukost.
Var sover du? I min stora mysiga 1.80 säng i sovrummet.
Var handlar du mest? Ica Maxi Angered is the shit. Yay för självscanning!
Var fick du tag på tröjan du har på dig? Ingen aning - Den är som allt annat jag har sjukt gammal.
Vart åkte du senast bil? Hem till Jocke och Thomas med Martin.
Var i ditt rum är du? I vardagsrummet framför datorn vid fönstret.

VAD
Vad åt du senast? Frallor i torsdags.. sedan massa vitaminer, vatten och kaffe.
Vad drack du senast? Kaffe as always.
Vad är det för färg på dina byxor? Svarta stora mjukisbyxor.
Vad är den närmaste saken som är blå? Kaffemuggen med julmotiv.
Vad gillar du mest med skolan? Att lära sig saker...Ja, jag är en tönt.
Vad har du på fötterna? Ko-tofflor från Holland.
Vad är din favoritfärg? Svart, Lila, Blå.
Vad är din favorithemsida? Eh...Olika sidor för olika bruk.
Vad är ditt favoritskomärke? Eh.. finns det olika märken ... typ?
Vilken film såg du senast? Beteljuice igår - Nostalgi.
Vilken låt hör du på just nu? Mods - Me to går alltid aleina

NÄR
När är din födelsedag? 4 februari 1983
När köpte du senast nya byxor? Njae.. något år sedan ..typ 1-2.
När var senaste gången du tände ett ljus? I förrgår när Tina var här. Massor med tända ljus och kaffe.
När var du senast i skolan? Förra torsdagen.
När träffade du din pappa senast? Han gick bort 17 december för snart tre år sedan. Innan dess var det två år sedan. Så ja, fem år. Djupt Saknad och Älskad. Vila i frid älskade Pappa. ♥
När duschade du senast? I förrgår kväll, men jag skall duscha nu. Jag lovar!


Off...

//Liten Trött Tant E

Kommentarer
Postat av: Martina

Jag tycker att det är tråkigt med listor, kanske skoj att fylla i men skittråkigt att läsa. Ryck upp dig och skriv om sex och knark kvinna!

2008-11-22 - 14:03:56
URL: http://queenofparanoia.blogg.se/
Postat av: Jen

Ha ha! Listor is the shit! :P

Men en aning lång kanske...jag snor den med mig och kortar av. Helt uten samvete..mohahaha!

2008-11-22 - 15:17:23
URL: http://pansky.blogg.se/
Postat av: Temet Nosce

Svar: Tråkigt att höra, men tack.. Hoppas det går vägen för dig med.

2008-11-22 - 15:55:08
URL: http://www.temetnosce.se/
Postat av: C

Åh, Beetlejuice.. vill oxå se igen!!



Och jag håller på med en lista själv, men den var inget rolig, så jag snor din ist :P



//Tjuv

2008-11-22 - 18:56:06
URL: http://vinterskugge.blogg.se/
Postat av: mumari

Hej bloggvän! Fy, jag har varit fruktanslöst dålig på att svara ppå kommentarer senaste veckorna, men nu har jag äntligen en fungerande dator!

Jag tycker listor är roliga att läsa men jag är dålig på att orka skriva såna själv ;o)

Stooora kramar!

2008-11-22 - 21:39:53
URL: http://mumari.se
Postat av: Petra

Så fint du fått här på bloggen! Superlängensen jag var här! Allt bra eller???

2008-11-23 - 10:54:43
URL: http://glamouricious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0