Adjö då!

Förmodligen kommer jag aldrig mer uppdatera bloggen efter det här inlägget.
Jag kommer förmodligen att avlida imorgon..6 oktober 2008.
Livet blev kort men intensivt.


Jag är rädd. Så rädd att jag bara vill kräkas och dö.

Jag skall till tandläkaren imorgon.

Jag hoppas verkligen någon kommer och kidnappar mig, slår mig, tar livet av mig.
Allt är bättre!

Fy fan. Jag Vill, vill, vill inte!!!

Och ja, jag är 25 och inte 5. Jag vet det och det spelar ingen roll.
Jag är fortfarande lika hysteriskt rädd och övertygad om att jag inte kommer gå därifrån med livet i behåll!

So well.. Off to trying to get some f*cking sleep.

YNK!


Och tack till Martina som tar hand om Lillälsk.. du får "middlertidig" (vad heter det på svenska?) vårdnad!

Kommentarer
Postat av: queen...

jag är dödligt rädd för tandläkaren...det hjälper inte att jag är över 25 ;)



puss och kram

2008-10-06 - 23:24:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0