De senaste dagarna...




Jag finns fortfarande ... bara inte lika mycket just nu.
Jag finner inga ord längre och dom jag finner låter fel och malplacerade och det känns bara fel.

Jag har förövrigt haft besök av "extramma" från ons till tors vilket var väldigt trevligt. Strosade långpromenad på stan och drack kaffe på en uteservering.. Handlade mat och jag fick mat serverad.. Samtidigt som "lilla mamma" frostade av min frys.. Tack söta du! Sedan vart jag klippt.. (Känner mig korthårig, men det blev fint)
Pratade massor och spelade alfapet på nätet.. Helt enkelt avslappnat och mysigt. Det är som jag sagt tidigare:
Det är underbart med människor som känner en från gammalt av.. Som vet Vem man är .. och inte bara känner skalet Elin som det mycket blivit!

Ikväll har Martina varit här och vi har bakat och ätit nygräddde frallor och tittat på Idol.
Martina har dessutom börjat lära älsk allt hon kan.. Kolla gärna in vad hon försöker lära henne i hennes blogg.. Jag borde kanske sluta umgås med henne innan älsk tar skada?? ^^
Här är länken till hennes "spädbarnspedagogik". Jag nämner bara: Kyrkbrand!
En väldigt, väldigt trevlig kväll har vi dock haft.

Nu är det dock dags att sova.. klockan är alldeles för mycket och imorgon är det två-års kalas för lilla Amysen i U.a!

Ta hand om Er och ha en fortsatt fin helg.

//LitenSlitenTrasselsuddsE

Avslutar med en bild på "mormor" och Sannisen...




Kommentarer
Postat av: Cikoria

jag läser ikapp. tack för dina fina ord hos mig igår. nej, livet är inte alltid rättvist men ibland har man inget annat val än att bita i sura äpplet.



din tös är det sötaste lilla som finns i babyväg



Idag bakar jag bröd, ska sy, vet inte om jag känner för att ge mig ut i regn och blåst, kanske, kanske,



se till att ni inte blåser bort bara.

kram

2008-10-05 - 10:23:05
URL: http://blogg.aftonbladet.se/14814/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0