Förlåt älsklingsknyttet!




Det här är första dagen på två och en halv månad som jag inte tänker gå utanför dörren.
Idag stannar vi inne. Det regnar och blåser och jag börjar bli ganska trött efter en lång natt.
M åkte för ett par timmar sedan och jag och knyttet har småstädat och dansat lite.. Onekligen populärt!

Jag hoppas hon förlåter mig dock för att jag inte tar med henne ut idag.. Det dåliga samvetet gnager onekligen ganska hårt. *suck*
Men imorgon älskling..Då blir det en extra långpromenad, det lovar jag!!

Hur gör  ni med Era barn? Är ni ute varje dag oavsätt väder?
Borde jag få jättedåligt samvete?

(och vi vädrar ju så lite frisk luft får hon allt!)

Nu blir det dusch och en förhoppning om att det lilla knyttet vill sova en halvtimme så jag hinner både duscha och sova en liten kvart innan M kommer tillbaka om ngn timme.
Filmkväll igen.

Förmodligen Ice age 2 och kanske Björnbröder?

Vad pysslar ni med i helgen?



VännerInfo:

Jen..Jag ringer imorgon istället eftersom du har fullt upp idag! Messa when you have the tid!! Love...

Och Josefiin.. Just nu önskar jag att vågade prata med dig i telefon för det är så himla, himla mycket jag skulle vilja berätta..
Min älskade ängel.. Kom hem till västkusten snart. I need you!

VackerC... Kommer du på ngt mer ang. you know who.. Skriv ner det! Du är senil och glömmer bort det annars! Och ring imorgon . glöm ej. Skriv upp! :p
(förresten så kom jag på en sak... tänk om M hade börjat sjunga.. Här har du legat och .. Ja, du känner till resten.. (Vad hemskt det hade varit!) Bara en tanke lixom :p *pussa*

Emma .. jag hoppas du och Heidi har det mysigast. Jag saknar dig jag med!



Kommentarer
Postat av: C

Hahaha... Nu dog jag!

Kan se det framför mig att han börjar sjunga.. asg



pussa på

2008-10-11 - 22:20:04
URL: http://vinterskugge.blogg.se/
Postat av: Linda m. 4 barn

vi kan sitta inne en hel helg utan dåligt samvete...



så det är säkerligen ingen fara att ni sitter inne en dag.

2008-10-12 - 10:02:20
URL: http://tolovisa.blogg.se/
Postat av: rebecca

nej gud inget dåligt samvete för det inte, jag går inte ut "bara för att man måste" oavsett om det är för att vädret är uselt eller för att jag helt enkelt inte har lust. stor kram till er

2008-10-12 - 20:25:52
URL: http://beccagrodan.blogg.se/
Postat av: Anonym

sååå söt!! :D



Vet du va?? DU vann tävlingen om den lilla söta velourbollen. Skoj va? hihi



Så, maila över din adress (till [email protected]) så kommer den me posten! :D



Ha en underbar dag! kramar!!

2008-10-13 - 10:46:17
Postat av: Lina

Oj, det var alltså jag som skickade inlägget ovan.. hihi :) kram Lina

2008-10-13 - 10:46:47
URL: http://ninninusens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0