Honey, Im home...

.... And no-one answered!

Tystnaden låg som ett täcke över lägenheten när man kom hem idag. Från att ha varit fylld av skratt, barnjoller, film på datorn och en galen katt som sprang runt så lät det nu ... ingenting.

Herr Greger sov.. Skrutt sov.. musiken hade tystnat..
Det var Tyst.

Jag fick  ett miniryck och kastade mig över det som behövde göras.. Kokade flaskor, gjorde mat till liten och bytta sängkläder...
(Because I could smell you on my pillow and I miss you)
Satte igång en maskin tvätt, fiksade diskmaskin och vek kläder.. Sedan var det dags att åka iväg igen..

Middag hos J och T. Torskerogn (på svenska vadå?) kokt potatis och sås med crabsticks och räkor. Mums!
När vi var klara var det dags för små(söt)hundarna att agera diskmaskiner vilket dom gjorde med glädje!
Hemma vid nio .. en timme senare än vanligt med tanke på älsk´s läggtid.. men hon var snäll och glad som vanligt och nästan inte kinkig alls..
Mammas lilla solstråle....





Men nu mina älskade vänner är det dags för sängen.. Klockan närmar sig halv fyra.. Har duschat, matat skrutt och och om jag skall vara någonlunda på G imorgon borde jag få lite sömn.
Jag är nämligen Barnledig imorgon.
Känns ...konstigt.. men tacksamt.

Tack söta Tant Martina!

Ta hand om Er och sov så gott!


Jag skickar en extra tanke till Ninninusen och hoppas att det kanske, kanske har kommit en liten bloggbäbis till världen?! :) ♥

Och ja, jag berättar mer om helgen, pojken, filmerna och myset imorgon! Ha!

Godnatt på Er!

Kommentarer
Postat av: Jen

Ahh, mysigt babe! Synd bara på ensamheten och tystnaden det ger...

Något jag iofs skulle behöva inom en snar framtid.

(Fotbollsljud har invaderat min hjärna dagligen)

-mutter-



Ohh vad skoj att se Tomas igen...på bild :D

Visste inte att de hade 2 vovvar!?

Är det taxar?

Love

2008-10-22 - 10:07:52
URL: http://pansky.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0