Tidig Demens?




Liten älsk fick en ny söt mössa igår ... Vackra fina ungen <3


Idag har det varit en konstig dag.
Jag är alldeles för förvirrad.. om det beror på låg iq, ålder, för lite sömn, barn eller vad det nu är det vet jag faktiskt inte. Kombination?

Först och främst blev tiden hos Gyn avbokad. Det var helt ok. Jag slapp stressa. Skönt. Så långt är jag med.
Dessutom blev jag glad av ännu en orsak: Jag hade ju egentligen glömt att ringa och avboka spädbarnsgruppen jag skulle vara på klockan 13.. Men nejdå, det gjorde ju inget tänkte jag nu.. Nu hinner jag ju dit i alla fall.
Sagt och gjort.. går dit... och är för en gångs skull där i tid... Samtidigt som jag går pratar jag med VackerC ... Och när jag kommer fram till dörren konstaterar jag att: Oj, vad mörkt det ser ut... C fnissar  i andra änden... Jag ringer på .. ingen öppnar.. Jag suckar och kommer på att: När var jag där sist? Var det fredag? Eller tisdag? Och fick jag då verkligen tid idag inte ens vecka efter om jag nu var där i fredags? Och var det klockan 11 eller klockan 13..
Ja, ni förstår kanske.. Jag är lite förvirrad..
Vacker fick sig ett gott skratt och jag fick skämmas och lämna ett ytterst förvirrat meddelande på spädbarnsgruppens telefonsvarare.
Vi får väl se vad dom säger när dom ringer upp. >_<


Nåväl... Maria ringde medans jag satt på McDonalds och matade skrutt.. (mina planer på att ge henne mat i lugn och ro hos spädbarnsgruppen sket sig lixom) ...Maria kom till Angered och vi strosade runt i affärer. Jag köpte ett par småpyntssjulsaker.. ett par slit och släng handdukar, present/bokpapper och en kylskåpsmagnet..
Fynd för tio kr i princip .. Nice!
Efteråt blev det fika och mat till småttingarna på Blå stället..
Älsk har varit smågnällig och trött hela dagen idag så hon somnade redan halv sju ikväll .. Söta lillpluttan.. Blir nog mat två ggr inatt och en tidig morgon imorgon har jag en känsla utav.

Känner ingen datorlust alls idag.. eller till ngt annat heller för den delen. Så nu blir det att göra en stor kanna kaffe, krypa upp i soffan med skolböckerna och hoppas att man inte somnar.. för jisses, vad skönt det onekligen hade varit!

Ta hand om Er!

Förresten är det inte bara Lillälsk och jag som är trötta idag.. Herr Greger har nämligen kurat ihop sig intill mig och Snarkar ;)


Kommentarer
Postat av: Fia

Såå söt =)

2008-10-28 - 22:02:47
URL: http://sofsan.blogg.se/
Postat av: Lisa

Vilken underbar liten sötis!

2008-11-01 - 10:51:57
URL: http://pinkfriday.blogg.se/
Postat av: Anna

Så söt :)

2008-11-03 - 09:05:41
URL: http://anaaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0