Herr Trötthet är här för att stanna...




Trots extremt mycket sömn inatt är jag fortfarande trött. Ack så trött.
Försvinner aldrig tröttheten? Jag är trött på att vara trött!

Den barnlediga kvällen blev inte riktigt som jag hade tänkt mig och jag är lite bitter över det.
Förfestade hos Martina.. Eller ja, drack öl och lyssnade på Thåström.. Lugnt och mysigt..
8 ½ öl senare satt jag i stolen framför datorn och sov.
Så ja, att sova två timmar, dricka massa öl .. (när man aldrig dricker längre) Ja, det funkar uppenbart inte! *suck*
Men fick iaf 8 timmars sömn och det minns jag inte när jag fick sist. Det var nog säkerligen välbehövligt.
Fattade dock verkligen ingenting när jag vaknade.. I ett okänt rum.
Min första tanke var såklart: Nej! Vad har nu gjort? Med Vem och framför allt Varför? Vart i h*vete är jag?
Sedan när ögonen vant sig insåg jag att jag fortfarande var hos Martina.. Thank god.
Nåväl.. det kommer väl fler chanser.. ?

Hade dessutom fått ett par söta mess från pojk under natten. Det gjorde mig glad!

Imorgon är det spädbarnsgrupp igen och en ev. fika med Jenny.
Och sedan är det helg igen. *suck* Jag vill inte ha helg. Inte alls..
Make it go away.
Nåväl.. hade tänkt plugga massa iaf.. Självdiciplinen är onekligen inte på topp om dagen!
Läste klart den ena boken som var komplement till kursen i helgen.. Idag fick jag två nya.
Jag förstår inte hur jag skall orka/hinna.. ! Historia är som sagt inte mitt starkaste ämne.

Skulle vilja börja skriva igen oxå .. Även fast det mestadels är svammel är det terapi. Min form för terapi. Det är en nödvändig del av mig som jag inte riktigt känner att jag har ro att pyssla med. Men jag tror jag skall försöka lägga undan tid på kvällarna till det. Det är nog nyttigt.

Nu däremot blir det lite städning och sedan sängen.

Lillhjärtat fick förresten smaka på MajsGröt för första gången idag. Skeptisk och spottandes men spännande var det. Magen verkade inte reagera på det så vi testar lite till imorgon! Hur skoj som helst.. Hon utvecklas så fasligt fort nu.. Lilla skruttan.. Snart vänder hon sig, det är jag säker på! Och gnager som attans på allt hon kommer över.. bland annat så är mina knogar en stor favorit!
Idag fick hon dessutom besök av två flickor som ville gosa bäbis.. ack, så gullad och gosad med hon blev. Herr Greger oxå för den delen. Det var trevligt!
Slänger in lite bilder från dagen längst ner.

Vad har ni pysslat med idag?


           
 

Kommentarer
Postat av: Mumari

Haha, vilken härlig beskrivning av din barnlediga tid :D

Känns igen...fast jag somnar efter endast två öl!



Kram på dig!

2008-10-24 - 09:08:33
URL: http://mumari.se
Postat av: Anonym

hahahaha 8 ½ öl! Det var fan inte dåligt!!!

Jag skulle varit klapp kanon efter 4!!

;)

Men skönt att du fick sova ut, hos martina då så du slapp alla varför, med vem osv.. :D



KRAM Tezz

2008-10-24 - 09:46:05
Postat av: Tezz

glömde ju fylla i att det var från mig =)

Ha en bra dag!!!

2008-10-24 - 09:46:48
URL: http://mamtezz.blogg.se/
Postat av: Josefin

Oh my, åtta öl.. då trillar jag av pinnen (okej, nu dricker ju inte jag öl men om det skulle ha varit åtta andra burkar av samma alkohalt så). Det förklarar ju saken varför telefonen aldrig ringde, och då var det en faslig tur att jag inte ringde dig. Skulle bli livrädd om någon annan svarade :-P



Nu ska jag börja med skolan, igen. Jag har varit uppe och tvättat sen 06.30 och känner mig lite snurrig. Avskyr tidiga mornar om man inte får slappa i soffan.



Puss på er!

2008-10-24 - 09:55:16
URL: http://skalbaggeskal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0