5 Saker...

    

5 saker i mitt kylskåp:

♦ Smör - Både till macka och stekning.
♦ Kattmat - Till Herr Greger
♦ MjölkErsättning - Till Sanna
♦ Saltrulle - pålägg till Moi.
♦ Laktosfri matlagningsgrädde - till Moi även det.

(och jag måste faktiskt tillägga att mitt kylskåp är välfyllt nu. Haha. Trots att mjölken är sur, äpplena för gammla och ketchup gillar jag inte. Och ja, det är allt ni ser på bilden. No more, no less!) ^^

5 saker i min frys:

♦ Pytt i panna
♦ Korv som egentligen gått ut på datumet som jag snodde från jobbet och skyndade mig att frysa ner.
♦ En påse kycklingklubbor á 1 kg.
♦ Hembakade kanelbullar, frallor och muffins.
♦Fiskpinnar. (Nästan utan fisk.. 16 st á 10 kr ..toppenkvalité)




5 saker i min handväska:

♦ Stor Betty Boop kalender 08/09 - Jag är för senil för att överleva utan!
♦ Kamera - to capture the special moments
♦ Ciggaretter - för att hålla nerverna i styr.
♦ Pennor - för att lätta trycket på själen.
♦ Pass - Mitt Id-kort har varit borta ett år och jag måste oftast visa leg när jag köper cigg :s

Och ja, jag använder skötväskan som väska så det finns även blöjor, mjölk, flaskor, ombyten m.m som Sanna kan komma att behöva under resans gång!

5 saker i min garderob:

♦ Dukar
♦ Handdukar
♦ Sängkläder
♦ Pantflaskor
♦ Ensamma skor (vart är era partners?)

Samt kläder, jackor och annat bröte man inte har plats med annan stans...



5 saker i mitt badrumsskåp:

♦ Parfym
♦ Termometer
♦ piercingsmcken
♦ tamponger
♦ Massa tofsar


Känn Er utmanade! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0