Fel av mig!


Tack till Michis som berättade om mitt felsteg.. det är ju klart att Lilltösen skall på lådan och katt på skötbädden .. Att jag kunde missa en sådan grej :p

Fel av mig helt enkelt.

Om inte annat kan man väl lägga båda på bordet? :O



Jaja..sötast i världen är dom iaf mina små huliganer!

Var ute och gick i nästan två timmar med den minsta innan.. hon skrek och skrek och magen trilskades massor.
Och efter ungefär 3 timmars sömn inatt så orkade jag inte mer och slängde på liten och mig myskläder .. lade henne i vagnen och sa att nu går vi.. sagt och gjort .. skrutt somnar såfort vi kommer ut genom dörren..
Tänkte att.. Ååh, vad skönt.. vi går ner till sjön, får lite sol och läser tidningen.. men Icke .. såfort vagnen stannade vaknade liten igen.. dumma dumma mage!
Jag undrar om det är en sådan där utbytbar modell?

Och nu gick såklart det där jävla bomblarmet.. av helt egoistiska skäl skulle jag kunna slakta dom som trycker på knappen just nu.
Min hjärna sprängs och liten vaknade såklart igen efter 15 min sömn.
Tack för den!

Ibland är det nästintill fantastiskt att leva!

Morr!

Slänger in lite bilder från promenaden oxå ...

         

Kommentarer
Postat av: Michis

Helt ärligt vore det rätt roligt att potträna Pyret att gå på kattlåda istället för potta. Kan bara tänka mig hur de skulle uppröras på Familjelivsiten om man föreslog nåt sånt! :D

2008-09-01 - 21:57:35
URL: http://michis.blogg.se/
Postat av: em

Hihi så gulliga :) (tips bara, lägg inte ut så man ser underlivet på lillan.. man vet liksom aldrig)

Kram!

2008-09-01 - 22:48:55
URL: http://emslo.blogg.se/
Postat av: Tezz

håller med hon över här..

de hamnar i fel ögon du vet..tyvärr.

Men gud så fina bilder du lagt upp!

Härligt de ser ut vid vattnet!!

Kommer du nästa vecka??

Har inte hört mer ju.. vääntar =)



Kram Tezz

2008-09-04 - 09:14:03
URL: http://mamtezz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0