Jag flydde fältet ...



<--Familjebild några dagar efter hemkomsten från BB.. ♥


Jag har flytt fältet och åkt hem till mamma ett par dagar.
Passa på att bli ompysslad lite och få lite lite avlastning eftersom jag och VackerC skall ut och leka imorgon.
Jag längtar som ett barn på julafton. Förhoppningsvis kommer det (inte) bli lika kaosartat som det brukar men det lär märkas och jag är sjukt pepp!!

Dock har både jag och Sannisen gått och blivit sjuka så just det är mindre bra.
Sällan har jag väl varit så orolig i hela mitt liv.. älskade lilla, lilla ungen!! Hon har "bara" 37,9 men jag tycker hon är huur varm som helst och de flesta andra skrattar åt mig och tycker jag är paranoid.. Men alltså.. Vet ni hur Liiiten hon är egentligen?? Ynkepynk!
Själv känner jag mig ungefär lika ynklig.. Dock inte sådär att man vill dö men alltmänt febrig, slut och sliten.. Och mens på det. Hey, vad gött det är att vara kvinna. Not!
Jag som faktiskt trodde det skulle bli bättre efter att man fick barn. Men icke! Det är precis lika jävligt och ont som jag mindes!

Nu skall jag läsa ett kapittel i historieboken... se om jag orkar svara på frågorna och sedan krypa i säng. Inte värt att vara vaken mer.. Måste ju försöka vara pigg imorgon med :)

Förövrigt är karlar något av det mest komplicerade, opålitliga jag vet och jag orkar verkligen inte!
Men vi får väl se vem som vinner tillslut!

Godnatt världen!

//E..sjukling.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0