Nattnatt folkens...




Då var det återigen natt och klockan har återigen blivit alldeles för mycket. Jag måste verkligen bli bättre på det här med att komma mig i säng i tid.
Men det är så mycket man borde/vill/måste fixa .. folk man vill prata med, saker man vill göra som man inte hinner/kan på dagarna..
Så ja, jag antar att jag måste lära mig att bli bättre på att prioritera helt enkelt.
Tips på Hur man gör tages tacksamt emot!

Har iaf varit en bra dag idag. En produktiv dag. Saker som jag dragit mig för har jag lyckats med.
Som till exempel att gå till bostadsbolaget och erkänna att: Hej, jag är förvirrad och har lagt mitt hyreskontrakt på ett bra ställe och nu när jag tänkt söka bostadsbidrag så finns det verkligen Ingenstans.. *suck* Men tanten var hur snäll som helst och gav mig inte bara ett utan två nya ex.. "Så att du har ett själv och inte behöver kopiera" var motiveringen. Sweet.
Satte dessutom upp mig på byte av lght.. Jag vill ha en 3:a.
Än sålänge så skall Sanna sova med mig men så småningom kommer vi ha behov av en större lght och då är det skönt att det är färdigt.. och dessutom längtar jag fasligt efter att få inreda hennes rum!
Har dock svårt att bestämma mig för vilket tema som skall regera i rummet..

Vad har ni i era barnrum/hade velat ha om ni hade haft barn?

Hade dessutom läkarbesök på Bvc med lillälsk idag. Har ju lite tätare besök med tanke på hennes blåsljud på hjärtat.
Men allt såg bra ut och lättad som jag blev var jag tvungen att gråta en skvätt. Aldrig hade jag förstått hur man kan älska, avguda, oroa, nojja så mycket över en liten människa..
Min lilla vackra unge.. mitt allt!



Har dessutom hunnit att röjja ur överskåpen över kyl/frys i köket.. vilket var ytterst behövligt med tanke på att allt blivit kastat in där under tre års tid.. men nu jävlar blir det fint!

Well .. sova var det ja!

Ta hand om Er fina ni!


//E

Kommentarer
Postat av: Joanna

Låter som om vi båda hade helt okej dagar igår :D Det är bra tycker jag. Visst är det härligt när man äntligen får tummen ur arslet och faktiskt GÖR saker? :P Vi bestämde oss för den där lägenheten jag skrev om i min blogg, nu ska vi bara skriva kontrakt :D Och då har jag ett rum att inreda till lillskrutt :D Spännande!! Kärlek och glitter i evighet till storasyster

2008-09-23 - 10:40:36
URL: http://lyckligprick.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0