Sleeping...

 Nu.. nununu...helst för flera timmar sedan skulle jag sovit.
Det har varit en ytterst lång dag med liten och hennes stackars mage.. hon har sovit lite med tio min intervaller men inte alls mycket.. Lilla älskade skrutten..
Men äntligen vid halv elva somnade hon..

Så nu har jag fått skurat bakom spisen, dammsugit, vikt och hängt och tvättat kläder, ätit knäckemackor, kokat nappar och flaskor och gjort iordning ny mjölk ..
Sorterat de nya (begagnade) kläderna vi fick från Siri har oxå hunnits med samt att plocka och torka av lite här och där.
Allt lixom bara växer hela tiden.. när man är Nästan klar så är det dags att börja om.. *suckar lite*
Är det verkligen såhär att vara vuxen?

Jaja.. nu blir det äntligen sängen i alla fall. Så trött så jag ser dimmigt igen..

Och vad hände förresten...39 unika besökare på min blogg idag och 109 sidvisningar..
Vem är Ni??
Jag blir ju faktiskt lite småparanoid :)

Godnatt alla ni..

Kan ni inte berätta för mig vad ni drömde inatt imorgon? : )


//Liten trött tant E....

Kommentarer
Postat av: Lina

Hej vännen! Jo nu är jag "tillbaka" igen.. har haft fullt upp och varit SÅ trött på kvällarna, men nu känns det bättre.. Hoppas det håller i sig bara :P



Hoppas du får en alldeles underbar dag! kram

2008-09-02 - 07:38:33
URL: http://ninninusens.blogg.se/
Postat av: Malin

Stackars Sanna... Vad söger doktorn om den där onda magen?

Stackars dig också, man blir galen av att inte få sova.

KRAMAR

2008-09-02 - 10:46:48
Postat av: alexandra

Fin header :)

2008-09-02 - 11:35:18
URL: http://hejalexandra.webblogg.se/
Postat av: Martina

Skurat bakom spisen?? Alltså kära nån, jag skall göra en läroplan åt dig med,den skall heta"Lär dig prioritera din tid!" hehe

2008-09-02 - 14:26:37
URL: http://queenofparanoia.blogg.se/
Postat av: E m m y (Amafäo)

tack så mycket! Ja det hoppas jag också.. trött på sverige.

2008-09-02 - 18:05:05
URL: http://amafao.blogg.se/
Postat av: em

Lilla hjärtats mage då!

jaa, men som du skrev så är det ju några som läser och fy sjutton, men man kan fasiken inte lita på en människa! Brukar alltid lägga en svart prick eller ruta över känsliga delar :) Har ni haft en bra dagidag då?

2008-09-02 - 19:58:43
URL: http://emslo.blogg.se/
Postat av: Josefin

Jag kan ju berätta vad jag upplevde sista natten när jag var i Turkiet, hoppas det kan locka till lite skratt.



Jag och Kristofer fick turen att få en dubbelsäng (värmen skulle ta död på oss annars) och när jag låg och sov som bäst så såg jag helt plötsligt Adam (en kompis) i dörröppningen som sa åt mig att följa med honom för att titta på alla stugorna som fanns i Turkiet. Då man föredrar att sova naken så svarade jag honom "absolut men jag ska bara klä mig först". Jag satte mig vid fotänden och började ta på min bikinin som låg på en stol och därefter min kjol och topp. Sen reste jag mig upp och gick in på toaletten och satte mig på golvet. Då insåg jag att jag faktiskt gått i sömnen.. och Adam inte alls ville visa mig stugor i Turkiet, det var bara en dröm och lite syner. Usch, jag som hatar att skämma ut mig blev nog lite generad och smög ut i sovrummet igen. Där klädde jag långsamt av mig igen och skulle krypa ner under filten. Då upptäckte jag att Kristofer tagit hela min sida av sängen och dessutom släppt sig rejält! uscha, så jag började putta på honom och viskade "älskling.. har det hänt en olycka?". Då insåg jag IGEN att jag fortfarande gick o pratade i sömnen, hade jag somnat medans jag klädde av mig? Uhe?



Jag drog slutatsen dagen efter att jag helt enkelt blivit så dålig av magkatarren att jag hade feberyrsel den där natten därav alla konstigheter som skedde.



Pussar

2008-09-02 - 22:39:06
URL: http://metrobloggen.se/josefliin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0