Sleepyhead.


Dags att krypa till kojs.. Göra iordning knyttets mat först bara.. Och portionera min överblivna mat i matlådor.
Potatis och blomkålsgratäng med lite korv och bacon i. Hur gott som helst och även hur Mycket som helst.
Men det är bra .. Jag har mat i minst två dagar till!

Det har förövrigt varit en lugn dag med nästan inget gjort alls. Lite småstädning som resulterade i mer stök, en fika med Maria och lite handlande på Ica.
Imorgon är det ett måste att städa och en fika med Zodic är oxå inplanerad. Vi får se hur det blir helt enkelt.

Men nu ropar sängen!
Godnatt mina vänner!





Förresten.. tänkte tona håret.. Antingen hela eller bara underhårt.. Jag har inte bestämt mig.
Men jag vill ha eran åsikt.. vilken färg??
(Allt utom orange och grönt)

Kom med förslag snälla!

Toningen kommer jag att köpa härifrån så om ni går in och kikar så kan ni väl återkomma med en liten kommentar ;)

Kommentarer
Postat av: Martin

Blålila är en klockren färg. :-)

2008-09-29 - 12:20:47
URL: http://cutthecrap.bloggspace.se/
Postat av: Jen

Yammie! Nenny oxå ha...-mju-

Attans! Jag som ville se lilla E i en mintgrön ton :D

Love to love you!

2008-09-29 - 23:22:49
URL: http://pansky.blogg.se/
Postat av: Cikoria

förlåt en gammal kärring nu...



om du ammar... ta det varligt med hårfärgandet...



jo, jag förstod att det var du som kommenterat även om du gjorde det oinloggad..

tänker ofta på dig...

glad att du kikade in till mig den gången för täcket, annars hade jag inte fått glädjen att lära känna dig.

2008-10-02 - 21:03:31
URL: http://blogg.aftonbladet.se/14814/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0