Home again...



<-- Bilden togs när vi var ute och promenerade i fredags. Jag var lixom tvungen att väcka lillälsk så hon kunde få se det vackra havet.. Men det var inte så populärt.. Det verkade faktiskt som hon sket i hela havet?! :o
Hon blev ivf glad när hon fick bytt blöja och sprattla lite med benen i den varma vackra höstsolen!


Helgen är snart slut och det känns helt ok. Det är oavsätt inte så mycket skillnad på dagarna mer än att man har lite åtaganden på veckodagarna.
På tisdagar är det spädbarnsgrupp.. fast i ensamhet med bara jag och en typ av ledare. Mysigt lugnt kaffepimplande och diskuterande om/lekande med lillälsk.
På torsdagar är det tre timmars skola och även där får väl kanske lillälsk det mesta av uppmärksamheten. Hon är onekligen en liten charmör!
Denna onsdagen kommer även L. Min extramamma och vän. Det är fem år sedan sist vi sågs och jag har saknat henne. Det skall bli skoj att få visa henne sitt "barnbarn" och vi skall strosa på stan, pimpla kaffe och skvallra en hel massa har jag bestämt!

Helgen var i alla fall bra. Knyttet fick finaste elektriska babysittern av mormor och jag fick god mat!
Fredagen spenderades som sagt med VackerC och det var som jag förväntat mig.. Alldeles, alldeles underbart!
Det blev ingen direkt karatafylla mera salongsberusning och jag var hemma "redan" kl 2. Trots att vi haft det fantastiskt var det skönt att komma hem, titta och klappa lite försiktigt på liten och sedan lägga sig i en varm säng och sova ...

Igår blev det till att handla lite mat och packa. Hann även med att åka upp till Rasta och visa upp älsk. Beundrad och gullad med som vanligt :) Blev bjuden på kaffe och hade det allmänt mysigt innan det var dags att bege sig till Göteborg igen. Home sweet home.
Knyttet lyckades dessutom hålla sig vaken heela vägen från Std till Gbg.. men glad var hon i alla fall lilla skruttungen! :)

Nu skall här badas!

Ha en fin söndag mina vänner!

Har Ni haft en bra helg?

Kommentarer
Postat av: Cikoria

hej! du/ni har visst också haft det härligt i helgen. hoppas din förkylning ger med sig snart.

visst är kärleken till sitt barn universums största känsla!?



jag kommer att visa fler bilder under dagen, både seriösa och oseriösa



ha det gott och på återhörande. du har hamnat i min lista bland favoriter så nu är det lättare att hitta in till dig :)

2008-09-28 - 11:09:45
URL: http://blogg.aftonbladet.se/14814/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0