Ni är Magi för mig...





Helgen har varit fantastisk. Den bästa på länge.
Fredagen var första kvällen med barnvakt och det gick väldigt bra. (Även fast det var hemskt att lämna henne)
Men när mörkret sprang på och liten hade somnat vandrade jag iväg ...
Aningens nervös men pirrig och förväntansfull..

Det var succé från början! Träffade upp pojkarna på klubben och en gammal barndomsvän.. Snackade strunt och var allmänt avslappnad..
Det var lite folk men spelningen var bra och jag hade det mysigt.
Och mitt uppe i allt dök det upp två gamla vänner från förr i tiden och gjorde kvällen alldeles perfekt..
Dom bor fortfarande i mit hjärta och jag tror inte dom vet hur mycket dom betyder .. även fast jag möjligtvis vid ett par misslyckade tillfällen har försökt att berättat för dom.

Vi gick iaf vidare till dancing dingo, tog ett par öl och tjötade.
...och jag tror mina ögon tindrade ikapp med det dämpade varma ljuset...
Hur skoj som helst var det trots att man var något överförfriskad när kvällen började lida mot sitt slut..

Men då kom den där söta räddande prinsen och tog med mig hem.. dock inte på häst men i svarttaxi och vi åkte hem och ramlade i säng och sov nära. Tryggt och fint som det skall vara och det var skönt att känna Sannisens närvaro igen trots att hon såklart sov ...

Den bästa kvällen på jag vet inte när .. Den var fylld av magi, nostalgi och magpirr.
Hjärtat bankade lite snabbare för en stund och man kände sig omtyckt för den man är .. för den man var.. att det var någon som kände en.. den riktiga Elin. Den Elin som var innan trasigheten, kemikalierna och apatin kom åt upp henne.
Det var fint. Jag önskar jag kunde hitta tillbaka till henne. Jag var en bättre Elin då.

Tack älskade Mirko och Juha och ni andra pojkar som gjorde min kväll vacker och oförglömlig.
Ikväll lyser det en extra stjärna för Er. ♥


Gårdagen spenderades med en massa städning, bäbisgos och läsande. En sådan där skönt, slapp dag som man ändå får ut massor av. Lillälsk var glad och busig hela dagen och vi hade så mysigt ..
Det är så skönt med dom dagarna för även fast hon är vaken hinner man göra saker när hon faktiskt går med på att ligga lite ensam.. Självklart är jag inom synhåll men oavsätt.. Det är svårt att göra saker med en hand om ni förstår.. och speciellt om hon är lessen!

Idag har det blivit kaffe med Tina på gården och vi fick ärva en himla massa jättefina kläder av hennes dotter Moa som fyllde 1 i sommras. Evigt tacksam!
Barnkläder från att dom är så små blir ju sällan slitna så dom här kläderna var i superskick och hur söta som helst.
Middag åt vi hos J och T och det blev fläskfilé och potatisgratäng! Mums!
Alltid trevligare att äta när man är fler dessutom!
Och där fick Sanna oxå paket.. en varm och god rosa fleecetröja med heffaklumpen och ru på ..Sötsak!!
Dom är så snälla pojkarna.. Det är ju nästan som att Sanna är lite deras eftersom dom aldrig kommer skaffa egna barn..

Och nu är det mitt i natten igen och man måste sova för att orka upp igen om ett litet tag...
Men den här helgen kommer jag leva länge på ..

... Och jag kan fortfarande känna smaken av kyssen jag fick...


Kommentarer
Postat av: Tezz

Åh vad underbart =)

Härligt att du fick en sån bra kväll!

De är du värd gumman!



Kram Tezz

2008-09-08 - 11:10:31
URL: http://mamtezz.blogg.se/
Postat av: Josefine

fin blogg :)

2008-09-08 - 11:18:34
URL: http://juisy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0